Archief - Nieuwe gsm max. €140

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

desert storm

Legacy Member
ik ben voor de 2e keer mijn gsm kwijtgeraakt (:$) en ben op zoek naar een nieuwe, mijn budget is echter heel beperkt, zoals in de titel al aangegeven max. €140, meer heb ik echt voor het moment niet! camera hoeft niet echt, maar ik vind het altijd wel leuk meegenomen, evenals de mogelijkheid om met de computer te verbinden...

kandidaten zijn:

- Nokia 6610i (iets verouderd model, wel camera en staat in promotie (€10 minder dan normaal)
- SE T630 (ook verouderd model, maar wel camera én bluetooth!)
- Nokia 6060 (vind ik een heel leuke gsm, echter geen camera)

welke zouden jullie kiezen? (andere voorstellen natuurlijk ook welkom) kom aub niet af met: voor maar €20 meer heb je die of die gsm, want ik heb echt niet meer geld ;)

thx.

edit: ik heb me laten wijsmaken door klasgenoten dat als je je simkaart kwijt bent, je gewoon een nieuwe kan krijgen (gratis)... is dat zo? (proximus pay&go-kaart)

Rage

Legacy Member
Als die SIM kaart ingeschreven staat op uw naam enzo, gaat dat.

Ik zou persoonlijk niet voor de 6610i gaan. Het is geen slechte gsm. (de camera is wel ZEER slecht zie www.toooon.be voor voorbeeld foto's)

Er zijn gsm's van andere merken die goedkoper zijn als de 6610i en meer aanbieden. (betere camera enzo)

Ik raad u aan eens rond te kijken in een gsm winkel, de gsm's op te schrijven die ge mooi vind en in uw budget liggen en dan reviews lezen op het internet. Zo kunt ge zelf beslissen wat het beste is.

desert storm

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Als die SIM kaart ingeschreven staat op uw naam enzo, gaat dat.

Ik zou persoonlijk niet voor de 6610i gaan. Het is geen slechte gsm. (de camera is wel ZEER slecht zie www.toooon.be voor voorbeeld foto's)

Er zijn gsm's van andere merken die goedkoper zijn als de 6610i en meer aanbieden. (betere camera enzo)

Ik raad u aan eens rond te kijken in een gsm winkel, de gsm's op te schrijven die ge mooi vind en in uw budget liggen en dan reviews lezen op het internet. Zo kunt ge zelf beslissen wat het beste is.

mja, die vbfoto's zijn wel genomen onder slechte lichtsomstandigheden hé (in het halfdonker) en dan zijn de meeste gsmcamera's niet echt op z'n best... reviews lees ik al genoeg, maar ik wou gewoon nog eens een nederlandstalige mening waar ik op kon reageren :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan