pixbillye
Legacy Member
ATI zei:Ja 2 koelers!
2 fans of meer op een graka ben ikzelf niet echt voor te vinden, want de ene gaat de andere altijd wel een beetje in de weg zitten qua windflow om het zo te noemen. dan kies ik meestal een graka met 1 fan int midden van de kaart direct op de gpu. en als de graka zowel voor als achteraan open is vind ik dat een grote + zelfs naar koeling toe omdat de warmte langs weerskanten uitkan.
De modellen met 1 fan op het einde van de kaart koelen naar eigen ondervinding belange zo goed niet omdat de "wind" van veel te ver moet komen en dan nog de warmte nog verder uit de kast moet krijgen.