Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mette2 zei:754 3200+, antiek ding![]()
) heeft SM 3.0 aan boord...Ja ben nu ook aant twijfelen, heb juist nog eens opgezocht, kijk hier http://www.slizone.com/object/slizone2_powerof3_home.html maar de 6200 staat er toch niet tussen.PineMangoes zei:Waar haalt ge trouwens dat de 6600 GT geen HDR ondersteunt? Iedere GeForce 6 kaart (zelfs de 6200 TC kaarten) heeft SM 3.0 aan boord...
Kan zeker nog goed mee tegenwoordig, dankzij de ClawHammer core's hun 1Mb L2 cache, die halen makkelijk 2.4Ghz, dan moeten ze zeker niet voor een 3700+ SanDiego op S939 onderdoen.Mette2 zei:754 3200+, antiek ding![]()
Mette2 zei:Ja ben nu ook aant twijfelen, heb juist nog eens opgezocht, kijk hier http://www.slizone.com/object/slizone2_powerof3_home.html maar de 6200 staat er toch niet tussen.
Davion zei:Ga op een ander zeveren boostah, alst nen ATi was, dan kan nen X300SE het...
6800GT is way rap genoeg om HDR te spelen.
Davion zei:Allez dan, check mijn config in sig, HL2:LC, 1280x960, Very High Details, HDR, 16xAF, noAA, gaat tegen 50-60fps VLOEIEND.
X850XT kost bij alternate.nl 220€ nieuw, wel zonder ViVo-functie, maar is natuurlijk wel nieuwe en nog volle garantie.butcher zei:jah ik heb dus die pc van de aldi
jah daar zal ik dan beter ook maar naar kijken om die voding te upgraden.
is deze een goed idee?
http://www.kapaza.be/detail/2688512/ATI_X850_XT_vivo_AGP.html
PineMangoes zei:Nee, enkel in hl² kan je HDR+AA aanzetten met een nVidia kaartje omdat dat geen 'echte' HDR is. Echte hdr, zoals die in Far:Cry en Oblivion, gebruikt floating point berekeningen.
@Boostah: Ik heb een 7800GS, die maar +/- 20% sneller is dan een 6800GT en ik kan in alle games die 't ondersteunen mooi wel HDR draaien (ook Oblivion) zonder keihard framedrops mee te maken. Oordeel op basis van ervaring ipv veronderstelling zou ik zeggen...
boostah zei:ja en zeg nu ne keer hoe zwaar het doorweegt in games welke niet HL2 zijn, juist, daar krijgt ge veel te harde framedrops naar mijn goesting (btw heb al gespeeld op 6800gt, 7900gt en x1800xt allemaal fear, en kvond da ni famous), moe er wel bijzeggen da ik liever een constante 60fps heb dan 100fps met soms drops naar 40

PineMangoes zei:Nee, enkel in hl² kan je HDR+AA aanzetten met een nVidia kaartje omdat dat geen 'echte' HDR is.
PineMangoes zei:Kheb d'r ook zo ene, die bollen nog goed vind ik; vele malen beter dan een p4 2.0 ghz alleszins![]()
boostah zei:wahahahaha yeah right op 800*600 misschien, ja het is snel genoeg, als ge 50 fps max gene erg vindt, hell in mij ogen is een x1800xt en 7900gt ni snel genoeg om hdr weer te geven, average fps is goed ja, ma die dikke drops da ge derdoor krijgt sucken gewoon
dus gij weet hoe ik beoordeel ok dan (en de meeste vinden de 6800 GT dervoor te traag, maja ik zalt maar zo zeggen de pot verwijt de ketel dat em zwart ziet, ik durf imho tenminste nog te zeggen wanneer een nvid beter is, en ik beargumenteer, in tegen stelling tot anderen)

bwah ik had ook 6800gt ( overclocked naar 425/1120), 3500+, 1 gig ram en met hdr aan had ik toch dikwiljs niet veel meer dan 30-40 fps...-dawnz- zei:met 1 6800GT speelde ik HL2:LC op 1280*1024 4xAA 4xAA en Full HDR
ZEKER vloeiend geneog om zeer deftig te spele.
kaar was stock btw![]()
lolLaCucaracha zei:bwah ik had ook 6800gt ( overclocked naar 425/1120), 3500+, 1 gig ram en met hdr aan had ik toch dikwiljs niet veel meer dan 30-40 fps...
AA stond geloof ik zelf niet eens aan
