koendg
Legacy Member
x1900gt meer futureproof, hdr + aa, iets goedkoper, ati... Daardoor ga ik twijfelen
, overclocken vind ik voor die paar fps meer niet de moeite, enkel als ik niet meer op medium settings kan spelen natuurlijk
. En ja te warm... desnoods andere cooler en ik heb toch genoeg airflow... Dusja
daarom twijfel ik, maar je hebt gelijk dat de 7900gt sneller is in bijna alle huidige games..
, overclocken vind ik voor die paar fps meer niet de moeite, enkel als ik niet meer op medium settings kan spelen natuurlijk
. En ja te warm... desnoods andere cooler en ik heb toch genoeg airflow... Dusja
daarom twijfel ik, maar je hebt gelijk dat de 7900gt sneller is in bijna alle huidige games..
kheb mijn volgende keus al gemaakt wel duur maar kgen den 7950 GX2 me 1 gig ram pakke en da doe ik voor unreal 3 kwil da direct in high spelen hoop ik tog 
ad: en begint men over leestekens te zaagen.