Archief - nieuwe grafische kaart!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakker 4-ever

Legacy Member
hallo,
Ik zoek een nieuwe grafische kaart te kopen.
Ma ik ken daar eigelijk niks van:p
tis vooral om BF2 te spelen en miss in de toekomst nog een paar andere games
zodus ik zou t tof vinden dat jullie mij helpen
mijn budjet is max. 250 euro

thx:niceone:

Davion

Legacy Member
6800GT/GS dus :) beste graka, check wel je mobo of je AGP of PCI-E hebt :)

Davion

Legacy Member
Of je een AGP poort hebt of een PCI poort, maar geef gewoon je specs eens?

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
da zijn goeie winkels om te kopen alleszins, maar je zal wel ff moeten zeggen wat voor moederbord je hebt. Doe anders eens je case open en zet hier eens wat er op elk plaatje staat ;). Zo zullen we het ook te weten komen :)

7800GS agp, wist niet dat die al uit waren .. Das ook nog maar recent dan ?

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
mja, de 7800GS staat te koop bij den tones voor €335 of zoiets.
Pas vandaag zien staan, zal er misschien al dien tijd over gekeken hebben.

@ Kakker 4-ever : op bureaublad : rechtermuisklik, eigenschappen .. dan instellingen , en dan ies overtypen wat er staat onder 'beeldscherm'.

nog @ Kakker 4-ever : daar bij instellingen, ies ff klikken op 'geavanceerd' , en dan bij de mogelijke tabs het rechtse nemen, en daar staat mss ergens bij of dat pci-e of agp is

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
ok, das ook een manier :).
davion bedoelt dus : plaats ze op dit forum , en download het progje via z'n link.
(domme ik had het eerst niet door)

kakker 4-ever

Legacy Member
grka nvdia geforce2 Ti
amd athlon(tm)processor
1.40GHz
512MB of ram

Howitzer

Legacy Member
Ehmm, als ge een geforce 2TI hebt, checkt ook eens uw voeding, want mss kan uw huidige voeding die 6800GS niet trekken..
Btw: als je BF2 behoorlijk wilt spelen zal je een gehele upgrade moeten doen, niet?

Ironpole

Legacy Member
Hij heeft maar een 1600+ Thoroughbred-A of B of Palomino, érg straf noem ik dat ook niet, een bottleneck zal er zeker en vast zijn.

Howitzer

Legacy Member
=====================================
System Requirements
=====================================

- Operating System
Windows XP (32 Bit Version)

- CPU
Battlefield 2 supports the following processors:
Intel Pentium 4
Intel Xeon
Intel Pentium Extreme Edition
Intel Celeron D
AMD Athlon XP
AMD Athlon 64
AMD Athlon 64-FX
AMD Sempron processor

- Minimum Specification:
CPU: 1.7 Ghz
RAM: 512 Mb
Video Card: NVidia GeForce FX 5700, ATI Radeon 8500 or ATI Radeon 9500
with 128 Mb of RAM

- Recommended Specification:
CPU: 2.4 Ghz
RAM: 1 Gb
Video Card with at least 256 Mb of RAM
Zelfs als je je graka upgrade zal 't echt op 't minimum van 't minimum lopen dunkt me..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan