Archief - Nieuwe game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wils

Legacy Member
Hallo, sinds mijne "Game-PC" al een tijdje verouderd is ben ik op zoek naar een andere. jammer genoeg ken ik weinig van hardware, dus zou ik jullie hulp willen inroepen.

budget rond de 500 tot 650 euro. Ik wil graag blurays draaien (die niet haken) op men pc & toch wel enkele zwaardere games spelen.

vereisten:

nvidea & intel :)

als iemand me zou kunnen helpen zou ik zeer dankbaar zijn ! ken genoeg mensen die mij die in mekaar kunnen steken. maar ze hebben het momenteel vrij druk dus vraag ik hier even om mij een pc samen te stellen.


P.S totaal offtopic: iemand een goede suggestie voor een nieuwe koptelefoon liefst voor muziek & gaming ?

phate_13

Legacy Member
Een fanboy die niet eens de naam van het bedrijf kent waar em fan van is... =)

Sorry hoor, maar waarom weer die (in mijn ogen belachelijke) vereisten?

wils

Legacy Member
omdat ik er momenteel een nvidea in heb zitten en ik hou van die digital vibrance en tschijnt dat dit niet op andere kaarten gaat ? (allesinds dat heb ik mij laten vertellen)

en omdatk meermaals gehoord heb dat intel > amd :).

hoe kan ik fanboy zijn van iets waar ik amper iets van ken ?

piemel

Legacy Member
intel i5-2500 (eventueel K als ge gaat overclocken)
AMD HD 6950 (dirt 3 versie)
2 x 4GB 1333MHz DDR3-geheugen
Crucial M4 SSD 64GB
externe HDD wegens interne belachelijk hoge prijzen
ASRock mobo (zoek een goede prijs/kwaliteitsverhouding)

mdgf

Legacy Member
hoe kan ik fanboy zijn van iets waar ik amper iets van ken ?
Omdat Nvidea niet bestaat, het is nvidia en dat is het al altijd geweest.
Nivea is om op je huid te smeren.

P.S totaal offtopic: iemand een goede suggestie voor een nieuwe koptelefoon liefst voor muziek & gaming ?
Ik zie niet in waarom dat offtopic is. Randapparatuur hoort evenveel bij de pc if ya ask me :).
Budget?
Enkel voor thuisgebruik?

phate_13

Legacy Member
Digital Vibrance is gewoon wat spelen met de settings van gamma ed. Kun je evengoed bij ATI bekomen als je dat wilt.

Zelf heb ik overigens pas de Creative Aurvana Live! besteld, deze zal morgen of maandag aankomen. Deze headphones kosten (op de juiste plaats) slechts 50 euro, terwijl de Denon 1001 (welke in feite dezelfde zou moeten zijn) zo'n 150 euro kost. De oorspronkelijke prijs van de Creative's was ook veel hoger, op zich zouden deze dus een koopje moeten zijn.

wils

Legacy Member
mdgf zei:
Omdat Nvidea niet bestaat, het is nvidia en dat is het al altijd geweest.
Nivea is om op je huid te smeren.


Ik zie niet in waarom dat offtopic is. Randapparatuur hoort evenveel bij de pc if ya ask me :).
Budget?
Enkel voor thuisgebruik?

hahaha oke ff faaltje :D

ik zou die koptelefoon voor gamen & muziek willen gebruiken, dus ook voor onderweg :) moet er een beetje deftig uitzien.

rond de 70-80 euro. hoeft niet percee een microfoon bij te zitten heb nog een aparte van vroeger de icemat siberia
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan