Archief - Nieuwe game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Mijn huidige game pc (p4 3000 2gb ram geforce 6800 256mb) is ondertussen antiek en voor BF3 wil ik nog wel een nieuwe kopen. Hij is toch aan vervanging toe.

ALTERNATE - BUILDERS - ALTERNATE Saturnus P120



Is dat een goede?

of deze?
http://www.alternate.be/html/produc...a/ALTERNATE/Neptunus_P120/559181/?tn=BUILDERS


Of toch beter zelf samenstellen? Maar daar ken ik niet echt iets van. Wat heb ik nodig voor BF3 straks op full HD te spelen? Zowel qua pc als qua scherm.

Bij voorkeur onder de 999 euro (zonder scherm)

Wat is het AMD equivalent van zo'n i5 2500 en welke grafische kaart heb ik nodig?

Is dit 'n goed scherm?
http://www.alternate.be/html/produc...yama/ProLite_X2472HD-B1/538174/?baseId=676473

of deze http://www.alternate.be/html/produc...WARE&l1=Monitoren&l2=LCD&l3=24+inch+en+groter
Op wat moet je zo letten bij 'n scherm?

Welk handig als je het kan wat kan draaien mbt kijkhoek. Groot probleem bij m'n Syncmaster

FlameDB

Legacy Member
PC case: Coolermaster 690 II Advanced zwart zonder voeding
CPU: Intel Core i5 2500K Quad Core 3.3Ghz 6MB socket 1155
CPU cooling: Scythe Mugen 3 SCMG-3000 AMD/Intel CPU cooler
Motherboard: ASRock Z68 Extreme4 Gen3 socket 1155
Memory 1: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Memory 2: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Harddisk 1: Samsung F3 HD103SJ 1 Terabyte 32mb 7200rpm SATA2
Solid State Disk: Crucial RealSSD 64Gb M4 2.5-inch SATA 6GB/s SATA3
Grafische kaart 1: ATI HD6950 2Gb DDR5 PCI-express
Optical Drive 1: NEC AD-7280S 24x DVD-RW Dual Layer zwart SATA
Voeding: XFX Core Edition 550W voeding

totaal: €995

azertyalex

Legacy Member
Zoals hierboven.
Als ge later gaat xfiren, kunt ge de xfx xxx650 watt nemen, of natuurlijk een andere. Heb hem zelf en werkt goed. Als je dan de prijs te duur vind laat je 1ram latje weg, dan zit je ook op budget. Om te gamen is 4GB genoeg

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik zou niet voor de saturnus gaan ik had die ook op het oog, maar de afdeling verkoop van alternate raadde mij aan om er meteen een casefan bij te steken. :oink:

Bart Religion

Legacy Member
Om praktische redenen zou ik dichter bij huis een willen kopen. Gent / Zuid-Oost Vlaanderen. Zodat ik makkelijk zelf kan omrijden.

Bij Codima gekeken naar bovenstaande, maar volledig hetzelfde hebben ze daar niet.

ASUS P8Z68-V (Socket 1155-Intel Z68 -ATX- DDR3 1600) Moederborden... € 155,00 € 155,00
Cooler Master CM 690 II Advanced No PSU Kasten € 99,00 € 99,00
Cooler Master GX 650 Watt Voedingen € 84,00 € 84,00
Intel Core i5 2500K (3.3GHz) 6MB - 4 Cores - 4 Threads Processor Intel... € 199,90 € 199,90
Kingston 8GB (2x 4GB) 1600MHz DDR3 HyperX Genesis Geheugen DDR3 € 54,00 € 54,00
Kingston SSDNow V-100 Serie 64GB SATA 2 2.5" Harde Schijven 2... € 115,00 € 115,00
Microsoft Windows 7 Home Premium 64 Bit NL OEM Software € 99,00 € 99,00
Montage - Montage en controle van een nieuw systeem Diensten /... € 60,00 € 60,00
NEC DVD Writer SATA 24x DL Zwart DVD / Blu-Ray € 24,00 € 24,00
Samsung 1TB SATA II 7200RPM 32MB Harde Schijven 3... € 53,00 € 53,00
Sapphire Ati Radeon HD6950 2GB GDDR5 Grafische Kaarten... € 259,00 € 259,00
Scythe Mugen 3 - AMD AM3/FM1 Intel 775/1155/1156/1366 Coolers € 45,00 € 45,00
Afhaling goederen in de winkel Levering € 0 € 0
Als er aantallen gewijzigd zijn, klik dan hier: Mandje herberekenen Totaal € 1246,90

Zit nu wel dik over budget :help:

mdgf

Legacy Member
De setup van Da_GoDoFuNReaL (#3) komt van jaha (ledeberg, Gent).
Codima is duur, ik passeer er elke dag (ligt naast mijn campus), maar ik (van mij mag je hé) zou er nooit iets kopen met hun prijzen.
Assemblage (ik zie dat je dat gekozen hebt) bij jaha is 30€.

Bart Religion

Legacy Member
't is vooral voor de afstand. Aartselaar is ver en in Gent ben ik bijna elke dag al dusja. Dus als die ook in Gent is blijft dat hetzelfde.

Daar mijn licht dan maar eens gaan opsteken. Assemblage is alvast slechts de helft :niceone:

Bart Religion

Legacy Member
Is dat ASUS VE248H scherm wat deftig? :)

Of toch maar uitkijken voor ergens anders een te kopen? Of het iets kleinere IPS scherm? IPS heeft betere draaihoek zeker? 23" = full hd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan