fremaster
Legacy Member
Heb zelf een pc samengesteld op azerty welke uitkomt op 893 euro:
my build
Ik wil in mijn pc sowieso de i5 2500K / 3.3 GHz, Radeon HD 6870 kaart en 8 GB ram. Nu is mijn vraag of de voeding "Corsair Builder Series CX500 V2" voldoende zal zijn om eventueel in de toekomst een veel betere grafische kaart te steken. Ik wil deze 6870 dan gewoon vervangen ipv een tweede kaart bij te steken. Daarom vraag ik jullie ook of er (goedkopere) goede alternatieven zijn voor de mobo die ik nu gekozen heb. Ik heb immers die crossfire ondersteuning niet nodig.
Alsook vraag ik me af of de rest van de onderdelen compatibel met elkaar zullen zijn en of er eventueel betere zijn te vinden qua prijs/kwaliteit. Heb verschillende topics doorgelezen en heb onderdelen gekozen die vaak terugkwamen en die goede reviews hebben.
Als laatste vraag ik me nog af of een 64 GB SSD genoeg zal zijn om windows 7 + office te dragen. Meer wil ik op deze schijf ook niet zetten.
Bedoeling van deze pc is in eerste instantie Diablo 3 te kunnen spelen op max settings. (En eventueel later uit te breiden indien er nog leuke games uitkomen.)
Greetz en alvast bedankt voor jullie tijd
my build
Ik wil in mijn pc sowieso de i5 2500K / 3.3 GHz, Radeon HD 6870 kaart en 8 GB ram. Nu is mijn vraag of de voeding "Corsair Builder Series CX500 V2" voldoende zal zijn om eventueel in de toekomst een veel betere grafische kaart te steken. Ik wil deze 6870 dan gewoon vervangen ipv een tweede kaart bij te steken. Daarom vraag ik jullie ook of er (goedkopere) goede alternatieven zijn voor de mobo die ik nu gekozen heb. Ik heb immers die crossfire ondersteuning niet nodig.
Alsook vraag ik me af of de rest van de onderdelen compatibel met elkaar zullen zijn en of er eventueel betere zijn te vinden qua prijs/kwaliteit. Heb verschillende topics doorgelezen en heb onderdelen gekozen die vaak terugkwamen en die goede reviews hebben.
Als laatste vraag ik me nog af of een 64 GB SSD genoeg zal zijn om windows 7 + office te dragen. Meer wil ik op deze schijf ook niet zetten.
Bedoeling van deze pc is in eerste instantie Diablo 3 te kunnen spelen op max settings. (En eventueel later uit te breiden indien er nog leuke games uitkomen.)
Greetz en alvast bedankt voor jullie tijd

