desert storm
Legacy Member
ik mag van m'n pa als nieuwjaar -en kerstcadeau een nieuwe digicam bestellen van +/- €250. die €250 is voor de camera zelf, SD-kaartje & tas hoort er niet bij, dat koop ik me zelf. eventuele verzendingskosten moeten daar ook niet bij geteld worden.
"eisen":

"eisen":
- snelle opstartijd & snelle sluiterstijd
- liefst zo compact mogelijk
- als het kan een optische zoeker (moet niet per sé, maar m'n ma zal hem ook soms eens gebruiken en die heeft dat nodig :ironic: )
- min. 3X zoom
- aantal MP's maakt niet echt uit, 4 of 5 MP is meer dan voldoende
- een beetje designvol
- kwaliteit (zowel qua behuizing als foto's)
- Casio EX-Z500
- Casio EX-Z110 (vooral het design vind ik zeer knap bij Casio's)
- Canon A520 (designvol is ie wel niet echt, schermpje is ook maar kleintjes)
- Nikon CP 5600
- Nikon CP L1 (of L101) (wel een beetje over budget
ad: ) - Sony CS DSC-S90
