Yank
Legacy Member
- 4400+ heeft 1MB L2 cache (per core), de 4200+ 'maar' 512kb, persoonlijk vind ek dat geen extra 100€ waard
- 7900GT(X) gaat zeker stuk sneller zijn
- nieuwe schijven van Maxtor weet ik niet echt, Seagate is iig zeer stil
- die Zalman is duur voor wat het is, prijs/kwaliteit is de Arctic Freezer 64 (een van) de beste, andere goede (maar wel duurder) zijn Thermaltake Big Typhoon, Thermalright XP90(C)/XP120/SI120, Tuniq Tower 120
- 7900GT(X) gaat zeker stuk sneller zijn
- nieuwe schijven van Maxtor weet ik niet echt, Seagate is iig zeer stil
- die Zalman is duur voor wat het is, prijs/kwaliteit is de Arctic Freezer 64 (een van) de beste, andere goede (maar wel duurder) zijn Thermaltake Big Typhoon, Thermalright XP90(C)/XP120/SI120, Tuniq Tower 120

