Archief - Nieuwe Case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

=Slim=Shady=

Legacy Member
Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe case te kopen, maar ik weet hoegenaamdnie welkeen te kiezen. Ik heb wel enkele 'eisen':
- De case moet een zilver- of zwartachtige kleur hebben.
- Vooraan moeten er minimaal 2 USB aansluitingen, een hoofdtelefoon- en microaansluiting zijn.
- Liefst een case waar in je witte CD-rom drives kan 'camoufleren' vb. dmv een deurtje ofzo...

Ik heb al twee cases op het oog:
- Antec P180
- Thermaltake Soprano Black

Wat raden julllie me anders nog aan? Of voor welke case die hierboven vermeld staat zouden jullie kiezen?

=Slim=Shady=

Legacy Member
Nog andere ideeën. Die Antec Sonata II staat me niet zo aan.

Jense777

Legacy Member
Hier de Antec P-180. Droom van een case.
+:
- zéér stevig
- mooi design
- aansluitingen vanvoor die je wenst: 2x USB, 1x firewire en audio in- en uitgang
- ruime kast

-:
- vrij duur
- deurtje vooraan is het minst stevig van het hele geheel (mocht toch wat steviger voor die prijs imo)
- als je veel LAN's doet niet aan te raden: stevigheid vertaalt zich in gewicht

Kast vooraan is met een deurtje, dat je eventueel kan "vast maken" aan de zijkant van de case indien je wilt dat dit open blijft.

=Slim=Shady=

Legacy Member
Ik doe zeker nie veel LAN party's, dus dat is al een kleine zorg minder. Het is inderdaad een prachtige case qua design enzo. Ik denk dat de koeling ook wel zeer degelijk is, alleen valt het prijskaartje tegen. Ik heb geinformeerd en het zou rond de 130€ liggen:( .

DenTraX

Legacy Member
ANTEC P180

Wel wat werkt aan om alles op mooi op zijn plaats te steken.. maar zeker een zeer goede case qua geluid en temperaturen.

Kwaliteit van Thermaltake is altijd "iets" minder.

demon326

Legacy Member
=Slim=Shady= zei:
Ik doe zeker nie veel LAN party's, dus dat is al een kleine zorg minder. Het is inderdaad een prachtige case qua design enzo. Ik denk dat de koeling ook wel zeer degelijk is, alleen valt het prijskaartje tegen. Ik heb geinformeerd en het zou rond de 130€ liggen:( .

laat uw niet tegen houden door die prijs,ik zelf heb die case ook en moet zeggen die is heel goed. hier een foto ervan: http://users.telenet.be/demonhunter327/case.jpg

Geile Beer

Legacy Member
Ik heb hier een I-Dream Q4 staan en die heeft alles wa ge opsomt. :D
Alleen is het een beetje een budget case en kwaliteit van metaal is niet iets om naar huis over te schrijven.

PapaGanz

Legacy Member
Ik heb een paar weken geleden Davion zijn raad opgevolgd en ik ben zeer tevreden :D

Jense777

Legacy Member
solix_inc zei:
@benny En heb jij al problemen gehad met dat deurtje?
Als ik mag...? Echte problemen heb ik persoonlijk nog niet gehad, je voelt gewoon dat het de zwakke schakel is van heel de case. Voelt niet zo stevig aan als de rest.

Verder, toch voor deze case gaan imo. Goeie koeling, goeie geluidsisolatie en ijzersterk...

demon326

Legacy Member
solix_inc zei:
@benny En heb jij al problemen gehad met dat deurtje?

echt problemen niet,enige wat ik heb moeten doen is het magneetje terug vast lijmen;) en het deurtje trekt een klein beetje krom door de warmte maar laat u niet door die dingen tegen houden:D

=Slim=Shady=

Legacy Member
Ik denk dat ik voor de Antec P180. Ik vind hem ten eerste al een mooie design case, alles zit erop wat ik nodig heb en er zijn veel goede reacties.

SilentSpring

Legacy Member
antec p160w, hebbek sinds zaterdag, is ne kwijl case imo. vooral de combinatie met plexiglas en fatal1ty mobo is vreed schoon. cd drives zitten ook weg achter zilveren klepjes, plus van voor zitten er 3 luchtfilters die blauw verlicht worden. is ook ne ruime case, en zijkant is makkelijk af te nemen + kan afgesloten worden met het sleutelke voor op lan's enzo (eb ier in case zelf 2usb's vooran en 1 firewire, door mn abit uguru panel erbij zijn da er 4 usb's geworde en 2 firewire's)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan