Archief - Nieuwe bigscreen tv

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThA JoS

Legacy Member
Hallo,

Mijn panasonic 42inch plasma van 4 jaar oud heeft het begeven.
Ik ben nu op zoek naar een waardige opvolger en ik ben aan het twijfelen tussen één van deze toestellen :

Philips 46PFL8606H/ 46'' Smart LED TV Ambilight Spectra 2
Panasonic TX-P50VT30 of de 42" versie

Ik ben gewend aan de levensechte weergave van plasma en ik wil vermijden dat ik kunstmatige en popachtige beelden heb.
(zoals bij sommige ledtv's het geval is)

Alternatieven zijn steeds welkom, budget tot maximaal € 2000 en niet groter dan 50" .

Mvg,
Joris

ALF 2.0

Legacy Member
Binnen jouw budget kan er imo niets tippen aan de machtige VT30. Zeker als je plasma gewoon bent is de kans groot dat de LED's en LCD's fameus gaan tegenvallen.

Tribal

Legacy Member
In de Makro stond overlaatst de Samsung PS51D8000 (wel 51", maar is van buitenafmetigen even groot dan een 50" v/d concurrentie) voor slechts 1300€ en de 50VT30 vindt je ook al rond de 1400€, dit waren beide zowat de betere van vorig jaar. Beide zullen wel snel EOL zijn.

ThA JoS

Legacy Member
dan denk ik dat de 50VT30 een goeie keus zijn ...
Ik kan hem verkrijgen voor een 1450 euro's ...

Alternatief is de kleinere 42" versie .

Soit, thx ç

carpenter

Legacy Member
Hier de vt30 42 staan.
enorm content van .

ideaal voor films uiteraard.

nadeel:
je hoort de ventilator iets of wat draaien


maar ik zou terug dezelfde tv kopen.

Mr. Humphries

Legacy Member
Die zou ik niet nemen. Die heeft heel veel last van backlightbleeding en clouding e.d. zaken.

Het design is wel wat anders natuurlijk :).

johanegg

Legacy Member
nog even geduld. In maart zouden de meeste grote merken hun nieuwigheden voorstellen. Ik heb Lg en Sony al gezien en er zijn toch wel redelijke verschillen.

Ampie

Legacy Member
Is het normaal dat de panasonic na 4 jaar al begeven heeft? Hoop toch wel dat de mijne wat langer mee gaat..

Mr. Humphries

Legacy Member
Neen, normaal is dat niet :).

Inderdaad de komende maanden gaan vele merken met hun nieuwe toestellen op de markt komen, maarja als je tv nu stuk is ...

Pegasus347

Legacy Member
Ik moet eerlijk zijn heb de Samsung UE46D8000 en vreet content van!

Geen last van blacklight bleeding noch clouding.

Mr.Hankey

Legacy Member
Vorige week de panasonic tx p42vt30 gekocht en ben er extreem tevreden over. Prijskaartje vond ik wel wat hoog... ja, ik weet dat hij goedkoop staat bij pixmania, redcoon enz maar klantenservice komt wel goed van pas bij de aankoop van een nieuwe tv. Het kan namelijk gebeuren dat er barsten in de glasplaat zitten door horizontaal vervoer, enz.... Nuja, Beeld is zeer kwalitatief en de kleuren zijn gewoonweg prachtig.
De tv is ook van goede bouwkwaliteit. Persoonlijk vind ik 42 inch de gepaste maat wanneer je niet verder dan max.4 meter van de tv zit. Ook leuk dat er 2 3D brilletjes bijzaten, die trouwens van goede kwaliteit zijn. De 3D beelden zijn zeer scherp maar persoonlijk zou ik geen volledige actiefilm in 3D kunnen bekijken.

Wat de Philips 46PFL8606H betreft, ik had destijds ook intresse in de tv maar heb mij toen bedacht vanwege de ambilight die mogelijk "kitch" kan overkomen.

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan