Tycho91
Legacy Member
Aangezien het wireless van de sagem webracer die net in de garage hang (moet aan de NTP hangen voor VDSL) zou ik graag het wireless uitbreiden.
Een kabel trekken naar een betere plaats gaat niet (kappen en breken is dan vereist) dus zou ik voor powerline gaan.
Gaat het geen probleem zijn dat ik al powerline heb liggen voor de digicorder? Gaat dit geen problemen geven? (eveneens vanuit de garage maar dan naar de living)
Als dit geen problemen zou geven dan zou ik voor deze combo gaan:
TP-LINK TL-WR1043ND
Sweex Powerline 200MBit
OF
2 X TP-LINK AV200 Mini Powerline
Heeft een 300Mbit/s meer nut bij een VDSL verbinding van 30Mbit/s? Of is het verschil puur voor bereik en streamen?
Een kabel trekken naar een betere plaats gaat niet (kappen en breken is dan vereist) dus zou ik voor powerline gaan.
Gaat het geen probleem zijn dat ik al powerline heb liggen voor de digicorder? Gaat dit geen problemen geven? (eveneens vanuit de garage maar dan naar de living)
Als dit geen problemen zou geven dan zou ik voor deze combo gaan:
TP-LINK TL-WR1043ND
Sweex Powerline 200MBit
OF
2 X TP-LINK AV200 Mini Powerline
Heeft een 300Mbit/s meer nut bij een VDSL verbinding van 30Mbit/s? Of is het verschil puur voor bereik en streamen?
