ZaiZuney
Legacy Member
Hallo, ik ga binnen een maandje, (jaja, conroe) een nieuw pc'tje in elkaar flansen en zou graag enkele meningen horen 
hardwareversand.de
Intel Core 2 Duo (boxed) 305,72
Asus P5B, P965 143
2048MB DDR2 Corsair Value-Kit CL 4, PC4300/533 148,3
Thermaltake Swing schwarz VB6000BWS ohne Netzteil 50,13
ATX-Netzteil TAGAN TG480-U22 480 Watt 74,3
MSI NX7900GT-VT2D256E NVIDIA 7900GT, 256MB, PCIe 258,15
Benq DW1650 bulk schwarz DVD+-RW/+-R-Laufwerk IDE 39,07
WD Caviar WD2500JS, 250GB 7200, SATA-II 72,16
WD Caviar WD2500JS, 250GB 7200, SATA-II 72,16
verzendkosten 17,5
totaal 1190,48
Philips 190X6 FB 19", 8ms, DVI-D 265,55
totaal 1456,03
ik heb zelf nog 5.1 creative inspire boxen liggen en zal dus ook m'n audigy 2 versteken
de twee WD's zal ik in raid-0 zetten
Vraagjes:
* standaard boxed cooler van intel, houden? (conroe zou minder warmte produceren, dus zal die cooler zowieso niet zoveel lawaai maken?)
* het tftscherm, zal dit goed genoeg zijn om games te spelen of moet ik toch voor een 4ms scherm gaan? (specs tft scherm hier)
* ik zou eventueel een asus deluxe bordje nemen maar enkel en alleen als m'n tagan voeding (480w) eventueel een SLI van 2*7900gt kan ondersteunen. Aangezien de conroe's verbruik redelijk zou moeten zijn en de 7900gt is nu ook niet het energiemonster? Zal m'n voeding het trekken?
dat is het denk ik
spuw commentaar bitte

hardwareversand.de
Intel Core 2 Duo (boxed) 305,72
Asus P5B, P965 143
2048MB DDR2 Corsair Value-Kit CL 4, PC4300/533 148,3
Thermaltake Swing schwarz VB6000BWS ohne Netzteil 50,13
ATX-Netzteil TAGAN TG480-U22 480 Watt 74,3
MSI NX7900GT-VT2D256E NVIDIA 7900GT, 256MB, PCIe 258,15
Benq DW1650 bulk schwarz DVD+-RW/+-R-Laufwerk IDE 39,07
WD Caviar WD2500JS, 250GB 7200, SATA-II 72,16
WD Caviar WD2500JS, 250GB 7200, SATA-II 72,16
verzendkosten 17,5
totaal 1190,48
Philips 190X6 FB 19", 8ms, DVI-D 265,55
totaal 1456,03
ik heb zelf nog 5.1 creative inspire boxen liggen en zal dus ook m'n audigy 2 versteken
de twee WD's zal ik in raid-0 zetten
Vraagjes:
* standaard boxed cooler van intel, houden? (conroe zou minder warmte produceren, dus zal die cooler zowieso niet zoveel lawaai maken?)
* het tftscherm, zal dit goed genoeg zijn om games te spelen of moet ik toch voor een 4ms scherm gaan? (specs tft scherm hier)
* ik zou eventueel een asus deluxe bordje nemen maar enkel en alleen als m'n tagan voeding (480w) eventueel een SLI van 2*7900gt kan ondersteunen. Aangezien de conroe's verbruik redelijk zou moeten zijn en de 7900gt is nu ook niet het energiemonster? Zal m'n voeding het trekken?
dat is het denk ik

spuw commentaar bitte

denk nie dat er veel beteren zijn voor z'n prijs 
(ik had die pc wel al een jaar of 2 dan)