Archief - Nieuw Keyboard *Gaming*

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Secret Speech

Legacy Member
Ik ga me een nieuw toetsenbord aanschaffen ,
het is dus de bedoeling dat hij goed is voor de gamen ikzelf zat te denken aan de logitech g110 ik zou dan ook rond die prijsklasse blijven (60.00-90.00) .
Iemand die nog toetsenborden aanraad?

Triple0

Legacy Member
indien ge die macrotoetsen nodig hebt, ga ervoor

als je gewoon een deftig keyboard wilt zonder toeters en bellen maar uitblinkt op kwaliteit en degelijkheid zou ik naar de steelseries kijken (zogenaamde mechanische toetsenborden)

Darkwing Duck

Legacy Member
Bestaan er mechanische keyboards met een azerty layout? Ik kan er precies geen enkele vinden

azertyalex

Legacy Member
ik zoek ook een keybord, zelfde eisen als "Secret Speech"
maar MOET met verlichte toesten, is de illuminated keybord dan beter?
word ook gebruikt om te gamen.
ga hiervoor geen nieuw topic starten, gewoon een vraagje :)

mdgf

Legacy Member
Darkwing Duck zei:
Bestaan er mechanische keyboards met een azerty layout? Ik kan er precies geen enkele vinden

Tuurlijk, de twee die ik bekeken heb om te kopen bestonden beiden als azerty (cherry g80-3000 (verschillende azerty versies) en Razer Black Widow (FR)). Kheb uiteindelijk de black widow besteld (maar ben na 3 weken nog altijd aan het wachten zonder enige communicatie van forcom...).

zou ik naar de steelseries kijken (zogenaamde mechanische toetsenborden)
Steelseries is gewoon een merk hé, het merendeel van hun toetsenborden is gewoon rubber dome.

Daitaito

Legacy Member
kheb mij vorige week vrijdag steelseries g6 v2 gekocht. heel stevig en compact.
azerty bestaat er ook van maar franse layout dan.
zo met de meeste dingen.
razer heeft ook ne mechanishe met verlichting maar die kost zo een 140 euros dacht ik.

Secret Speech

Legacy Member
Ik ben ook op zoek naar een azerty lay out trouwens
en kijk 140 euro vind ik dan weer té het blijft ten slotte maar een toetsenbord
ik had eens naar die steel series gekeken en er was er toch eentje waar ik eens over kan twijfelen

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik zou gaan voor de G510 heb een G110 gehad en ik vind de G510 beter ik vind de toetsaanslag persoonlijk fijner. Hij is een beetje te vergelijken met een G15 v2 , maar dan met meer macrotoetsen (meer dan de g110 en de g19)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan