Archief - Nieuw Game PC Tips/suggesties

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FSX

Legacy Member
Goedendag allemaal,

Zit momenteel te kijken naar een nieuw pc en heb er al wat van samen gesteld hier en daar wat gekopieerd van de forum en aangepast aangezien zelf niet goed ben in dat soort dingen qua samen stellen en erbij moet het ook in elkaar gebouwd worden of er zijn kant-en-klaar pc's die met zown configuratie hebben..
en mn vraag is wat vinden jullie in het algemeen ervan? Suggesties en of tips zijn van harte welkom.

Azerty

Tis puur voor het gamen met hoogste resolutie en dergelijke zodat alles alsnog smood en snel loopt met gamen en dan nog met name BF3 en nieuwere games die uitkomen. En ja ben een game addict :evil:

prijs wat tot nu toe heb is van 916euro en zou het liefst niet boven de 1000 willen gaan.

BVD

SpeedFreak.be

Legacy Member
2 dingen ram kan volgens mij goedkoper en voor het verschil een SSD pakken bv Crucial M4 64GB.

FSX

Legacy Member
Johan tb zei:
2 dingen ram kan volgens mij goedkoper en voor het verschil een SSD pakken bv Crucial M4 64GB.


momenteel aangepast
Azerty
zit net iets boven de 1000euro nou

Dus dit word dus een toppie gaming pc qua voor BF3 alles op high en textures op ultra en next-gen?

Gurt11

Legacy Member
Let wel dat je bij die voeding maar 2 pci-e connectors hebt. Als je ooit crossfire (2 grafische kaarten samen) zou willen steken, dan ga je misschien kabels tekort komen.

FSX

Legacy Member
er gaat verders er ook niks erbij zodra um zou hebben, maar er zijn toch als goed is ook stekkers ervoor soort van splitsing op de markt? en anders kan de voeding later nog vervangen die het wel aankan maar denk dat met die pc dan wel voor een jaartje of 2 zoet ben voordat eventueel een 2de grafische kaart erbij prik

Gurt11

Legacy Member
Ja van die splitters zijn er inderdaad, of molex naar pci-e ofzo.
Je komt hier wel even mee toe :p maar je gaat er versteld van staan hoe snel je iets anders/nieuwers wilt (als je de harware-wereld wat volgt), niet dat dat daarom nódig is :p ma bon, dat is mijn ervaring.

Nog even dit: de scythe mugen 2 rev b. doet het beter dan de nieuwere mugen 3. (stiller en koeler)

FSX

Legacy Member
Stylerke zei:
Ja van die splitters zijn er inderdaad, of molex naar pci-e ofzo.
Je komt hier wel even mee toe :p maar je gaat er versteld van staan hoe snel je iets anders/nieuwers wilt (als je de harware-wereld wat volgt), niet dat dat daarom nódig is :p ma bon, dat is mijn ervaring.

Nog even dit: de scythe mugen 2 rev b. doet het beter dan de nieuwere mugen 3. (stiller en koeler)


vooral als je gaat overclocken of maakt dat niks uit?
En een vraagje van die SSD zou dan daarop die W7 en BF3 erop moeten zetten en andere games op de HD van 1TB (HD namelijk aangepast 500GB vind ik nogal te weinig) en vergat nog een dvd-brander erbij te zetten :/

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B363903%5D=1&product%5B252897%5D=1&product%5B426945%5D=1&product%5B436516%5D=1&product%5B386138%5D=1&product%5B230302%5D=2&product%5B403634%5D=1&product%5B245679%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B235110%5D=1

mdgf

Legacy Member
Die hdd kost normaal 42€, wegens een groot tekort is het op dit moment niet aan te raden van een nieuwe hdd te kopen. Kijk wat je nog hebt liggen, of loop de tweedehandsmarkt af.
De mugen 2 wordt wss niet meer verkocht bij azerty.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan