Archief - nieuw 3D kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiddy

Legacy Member
Marbug zei:
of is het deze:
ASUS, nVidia, GeForce 6600GT PCI-E 128DDR TV/Out DVI-I SLI 142.9 €
:s
maar zo te zien is het allemaal PCI :help:

MSi, nVidia, NX6600GT-VTD, 128MB DDR3, TV-OUT, DVI, AGP8X 162.6 €

Deze haalt goeie punten in reviews :niceone:

Marbug

Legacy Member
neomitochondria zei:
MSi, nVidia, NX6600GT-VTD, 128MB DDR3, TV-OUT, DVI, AGP8X 162.6 €

bij zeta

bij hcw heb ik niets gevonden.
k i kzal zien of het me luklt, want het mocht liefst niet boven de 150 gaan. iemand een ander voorstel als het me niet lukt om deze te kopen?

neomitochondria

Legacy Member
als het echt niet gaat boven de 150, en als je van zeta wil, dan zou ik voor deze gaan:

MSI, ATI, RX9600XT-TD 128MB , AGP8X, Tv-out, DVI 90.5 €

iets mindere prestaties maar kan wel nog alle laatste spellen aan, wel op niet al te hoge graphics dan, maar wat kan je anders verwachten voor die prijs.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
neomitochondria zei:
iets mindere prestaties maar kan wel nog alle laatste spellen aan, wel op niet al te hoge graphics dan
Das wel zeer licht uitgedrukt hoor. :eek:
Kzou niet durven beginnen aan CoD2, FEAR, BF2, ... enz.

Informeer es voor een 9800Pro als je echt geen €10 meer kan betalen voor de 6600GT, op jaha.be kost die €115. Incl. verzending zal je met je budget nog altijd toekomen.
*edit* hmmz, staat dus niet meer op de webshop maar dat wil niet meteen zeggen dat ze niet meer leverbaar zijn. Kzou mss es mailen naar hun en ook bij zeta.be zou je es kunnen informeren.
Blijf echter weg bij hcw want ik vind die echt éééénorm duur !!

neomitochondria

Legacy Member
ik kon nog al deze spellen spelen met een 9700 pro, die mss nog een klein beetje sterker is. wel op allerlaagste:p, ook met athlon xp 1700

cooly

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Das wel zeer licht uitgedrukt hoor. :eek:
Kzou niet durven beginnen aan CoD2, FEAR, BF2, ... enz.

Informeer es voor een 9800Pro als je echt geen €10 meer kan betalen voor de 6600GT, op jaha.be kost die €115. Incl. verzending zal je met je budget nog altijd toekomen.
*edit* hmmz, staat dus niet meer op de webshop maar dat wil niet meteen zeggen dat ze niet meer leverbaar zijn. Kzou mss es mailen naar hun en ook bij zeta.be zou je es kunnen informeren.
Blijf echter weg bij hcw want ik vind die echt éééénorm duur !!
Ik speel met een 9600xt cod2 met gemak op 1280*1024 op vrij deftig detail zonder enige problemen,fear is dan wel een heel ander verhaal :x

Yank

Legacy Member
COD @ DX7 zal dat wel zijn zeker?
Zet eens op DX9 en zie de fps maar zakken, 't zal nog amper speelbaar zijn op 800x600 vermoed ik.

Davion

Legacy Member
Nja, CoD2 is een verhaal appart, voor deftig multiplayer te spelen zet ik em op mijn 6800GT ook op DX7 zenne, vele beter dan tegen 40fps.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan