eniac
Legacy Member
Je hebt geen overclockgeheugen, gewoon low-latency geheugen. Dit zal uitstekend presteren op 200MHz, terwijl het goed kan zijn dat je er niet mee boven de 215MHz ofzo kan gaan.
Nu, low-latency geheugen brengt niet echt merkbaar veel winst. Er is winst hoor, maar dat merk je vooral in de benchmarks en niet in het echt.
Nu, low-latency geheugen brengt niet echt merkbaar veel winst. Er is winst hoor, maar dat merk je vooral in de benchmarks en niet in het echt.

