7900GT in SLI is USELESS ! ! 1 7900GT is al meer dan genoeg op dit moment om ELK spel op high te spelen.
Das dikke overkill op dit moment, dus daarom is het gewoon al heel redelijk om 1GT te steken (of eventueel GTX als ge zo graag van u centen afgeraakt)
En dat benchen is eigelijk theoretisch hé, vaak kunnen die benchresultaten toch niet 24/7 gedraaid worden. En wat zijde met een superhoge 3d mark als ge in praktijk weinig verschil gaat merken ?
En dat MSI mobo is gewoon een heel degelijk mobo en als ge absoluut zo ne voorstander zijt voor SLI koopt u dan een degelijk SLI mobo (DFI of dergelijke, maja, dan zijde ook weer met u centen aant gooien)
EN 4400+ is meer dan genoeg om 1GT (of zelfs GTX te trekken als ge OC'ed!) dus daarom dat davion 4400+ zegt ipv 4800+.
Jannick