Private Joker
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een deftige netbook en ben totaal niet thuis in de markt.
Iemand tips?
Liefst ééntje tweedehands van 2011 om een relatief nieuwe netbook te hebben, maar niet de volle pot te moeten betalen.
Niemand? Ook geen merken die aan te raden of te vermijden zijn?
Iemand tips?
Liefst ééntje tweedehands van 2011 om een relatief nieuwe netbook te hebben, maar niet de volle pot te moeten betalen.
Niemand? Ook geen merken die aan te raden of te vermijden zijn?
.