Michster
Legacy Member
Hoi allen,
De zaterdag, 3 december, is er een multimediaspeler in de aanbieding bij de aldi.
Specifiek: Dit model
Persoonlijk heb ik die dingen(100+ euro) altijd een tikkeltje duur gevonden voor hun doeleinden, maar voor deze prijs vroeg ik me af: is het een goede koop?
Ondertitel-ondersteuning? Je weet wel: apart srt-bestand + gelijknamig film-bestand.
De zaterdag, 3 december, is er een multimediaspeler in de aanbieding bij de aldi.
Specifiek: Dit model
Persoonlijk heb ik die dingen(100+ euro) altijd een tikkeltje duur gevonden voor hun doeleinden, maar voor deze prijs vroeg ik me af: is het een goede koop?
Ondertitel-ondersteuning? Je weet wel: apart srt-bestand + gelijknamig film-bestand.
