Wss wel ja

Laten we zeggen dat ik hem niet hoor als er veel verkeer is op de steenweg 100m verderop. Als het stil is hoor ik hem, in die mate dat het storend wordt (maar ik geef eerlijk toe dat ik mss een beetje freaky ben op dat vlak, mijn vrienden en ouders beweren dat toch, maar die zijn jaloers

)
Meer ontopic: neem gerust die Antec hoor. Ge zult het u niet beklagen, dat zeker niet...