Archief - Muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsommy

Legacy Member
Ik heb dus een nieuwe muis nodig want mijn logitech dual optical begint het na jaren trouwe dienst wat op te geven. De linkermuisknop doet het niet zo goed meer. En sinds ze geen dual opticals meer maken moet ik dus een anders kopen ik dacht iets zoals de Mx series. Kdenk toch dat deze goed zijn. Dus iemand voorstellen? En waar kan ik de goedkoopste te pakken krijgen of bestellen??

Thanks
greetz

[TFT]Poky

Legacy Member
mx700,mx500,mx518,G5,G7,mx1000 zijn imo geen miskopen

eventueel een razor

R.Winters

Legacy Member
Yup, Mx reek van Logitech of een Razorhead en ge zit goed.

Persoonlijk zouk de Mx518 of de G5 zeggen.

cool_boy_ke

Legacy Member
Ik zoek ook een muis :) Max 30€ en iets fatsoenlijk. Iemand een ideetje ? Anders ga ik ene MX of Razor halen

Deguchi

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Ik zoek ook een muis :) Max 30€ en iets fatsoenlijk. Iemand een ideetje ? Anders ga ik ene MX of Razor halen

mx518 staat bij tones wel nog 45€ :/

RealFlub

Legacy Member
goede muis (geen G5 of dergelijke) maar goede optische muis + goede muismat helpt enorm veel :)

cool_boy_ke

Legacy Member
Ik heb een zeer goeie muismat : een nep-leren burea-onderlegger, ge zult nu wss zijn van :wtf: maar echt dat gaat super goed :) + je hebt een groot opervlakte :D

Alleen, m'n muis is zo'n oude die ik ook ooit eens in de Lidl heb gekocht, hij gaat best wel goed maar soms shokt die :s Dan moet ik em es 'slaan' en dat gaat die terug :s echt weird :eek:

Sergeant_bob

Legacy Member
ik zou cvoor de MX518 gaan zeker ik vind dit echt een zalig beesje ik moet al die draadloze dingen niet hebbe :p i verneuk da toch altijd
deze muis is echt de beste die ooit heb vastgehad :)

cool_boy_ke

Legacy Member
Die MX518 lijkt me nogal ingedeukt ... Stoort dat niet ?

//This forum requires that you wait 45 seconds between posts. Please try again in 4 seconds.//

eniac

Legacy Member
Dat lijkt gewoon zo door de tekening die erin zit. Heeft een zeer smooth oppervlak, de enige "deuken" zijn een insparing voor de duim op de linkerzijkant en een kleine afvlakking op de rechterzijkant.

CTU_Jackbauer

Legacy Member
De logitech G5 is een aanradertje ;) , heb zelf ook één ^^

Sergeant_bob

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Die MX518 lijkt me nogal ingedeukt ... Stoort dat niet ?

//This forum requires that you wait 45 seconds between posts. Please try again in 4 seconds.//
yup zijn geen duken lijkt gewoon zo ik vind het wel "sjiek"
het is gewoon een soort motiefje zoals eniac al zei :)

cool_boy_ke

Legacy Member
Ok, dan ga ik een MX518 kopen :) Wat is de normale prijs (kheb wa gezocht en ze verkopen em aan 60€ :s)

SilentSpring

Legacy Member
mx 300 iere, nog zo ene bij mn nief pc besteld ook. geen overbodige knopjes, klein, licht, optisch en met draad:). ligt goed in de hand ook, kzou geen ander moeten ebben. alleen de mx518 hebbek nog over getwijfeld, ma ne muis da duurder is als keyboard, en +/- 50€ vo ne simpel muiske zagk nie zitte:unsure:

belgarath03

Legacy Member
voor 2€ (47€) meer kun je een razer diamondback kopen bij jacob hans hier in gent
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan