Archief - mp3 speler voor in de auto

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dj44

Legacy Member
yo


heb net nieuwe (tweedehands) wagen gekocht
met leuke stereo erin (goede boxen en radio)

jammer alleen maar radio cassette
was wel een cd gewoon in de vorige auto

kabel naar cd/mp speler ligt wel klaar

wat koop ik best? een cd wisselaar? of een mp3-peler?
zie zlf wel iets in mp3speler, omdat ik deze ook buiten de auto kan gebruiken + ben wel budget beperkt (net auto gekocht weet je wel)


budget vriendelijk, gebruiksvriendelijk dus dacht ik:
* hoeft geen kleuren scherm (foto's zet ik wel op m'n pda)
* moet niet super klein en lichtgewicht (zal toch merendeel in handschoenkastje liggen)
* wil wel makkelijk kunnen wisselen tussen de versc singles/albums, dus mss toch een groter scherm, monochroom
* supergroot geheugen hoeft niet (512mb lijkt me genoeg)
* mag ietsje ouder model zijn (ev 2de hands)
* budget echt wel belangrijk (+-100 euro als het kan, en hiervoor koop ik zeker geen cd wisselaar)

advies over aankoop?:help:

thnx

ps: in carrefour staat iDream Paco (1g) voor 100 euro???

[TFT]Poky

Legacy Member
ik zou gaan voor oudere 2e hands modellen + carkit + zo een cassette met line in kabel aan.

Dus een 2e gen ipod of whatever ik zou zeggen kijk is op ebay.

dj44

Legacy Member
thnx

heb nog zo'n cassette met line in liggen (gekregen voor walkman cd maar nooit echt gebruikt)
geeft dit een beetje goede kwaliteit muziek??


hoe herken ik een eerste, tweede, ... generatie ipod??

en wat mag ik er nog voor geven??

NielsParedis

Legacy Member
dj44 zei:
yo


heb net nieuwe (tweedehands) wagen gekocht
met leuke stereo erin (goede boxen en radio)

jammer alleen maar radio cassette
was wel een cd gewoon in de vorige auto

kabel naar cd/mp speler ligt wel klaar

wat koop ik best? een cd wisselaar? of een mp3-peler?
zie zlf wel iets in mp3speler, omdat ik deze ook buiten de auto kan gebruiken + ben wel budget beperkt (net auto gekocht weet je wel)


budget vriendelijk, gebruiksvriendelijk dus dacht ik:
* hoeft geen kleuren scherm (foto's zet ik wel op m'n pda)
* moet niet super klein en lichtgewicht (zal toch merendeel in handschoenkastje liggen)
* wil wel makkelijk kunnen wisselen tussen de versc singles/albums, dus mss toch een groter scherm, monochroom
* supergroot geheugen hoeft niet (512mb lijkt me genoeg)
* mag ietsje ouder model zijn (ev 2de hands)
* budget echt wel belangrijk (+-100 euro als het kan, en hiervoor koop ik zeker geen cd wisselaar)

advies over aankoop?:help:

thnx

ps: in carrefour staat iDream Paco (1g) voor 100 euro???

Kom eens langs kijken op mijn site.mss vind je daar een leuke.

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan