Archief - mp3 speler [+ / - 100€]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MetalG

Legacy Member
aangezien mijn audiodream al stuk is, ben ik opzoek naar een andere mp3 speler
mijn budget zoals u ziet is 100 € mag erboven, maar ook eronder :)

ik wou een ipod nano kopen (1GB) maar die is me te duur voor 1GB.

welke raden jullie me aan? op mp3shop.be hebben er ze enkel van boven mijn prijsklasse :(

mvg

Mee

Legacy Member
Persoonlijk vind ik dat ge dan beter nen mp3-speler met flashgeheugen van 1 gb koopt: dan moogt ge er mee zwieren en schudden zoveel da ge wilt en is kleiner da nene met een hdd. Kijk is naar de flashplayerkes van Creative (MuVo etc.), die zijn heel degelijk...

edit: in de Makro staat er bv. nen Creative Muvo TX SE 1 gb voor €100...

MetalG

Legacy Member
Mee zei:
Persoonlijk vind ik dat ge dan beter nen mp3-speler met flashgeheugen van 1 gb koopt: dan moogt ge er mee zwieren en schudden zoveel da ge wilt en is kleiner da nene met een hdd. Kijk is naar de flashplayerkes van Creative (MuVo etc.), die zijn heel degelijk...

edit: in de Makro staat er bv. nen Creative Muvo TX SE 1 gb voor €100...


kheb liever 1 Met een batterij die je kan opladen zoals een gsm..

mvg

Mee

Legacy Member
Ik heb liever aaa's...
Als uw batterij dan leeg is (na +- 7 uur vermoed ik) kunt ge der gewoon een andere invlammen. Als ge een ingebouwde batterij hebt gaat die wss langer meegaan, maar als ze dan uiteindelijk plat is zit ge der mee... (als ge geen stopcontact in de buurt hebt).

Maar da's uw beslissing hè :p.

De MuVo Slim dinges heeft wel een ingebouwde batterij dacht ik...

edit: ja dus

MetalG

Legacy Member
mja ik heb wel 30 gig muziek op pc maar ik heb altijd maar een paar liedjes diek graag hoor voor nen tijd, en dan veranderd da enzo :p

en ik 512 kunnen toch 240 liedjes op dus daar kom ik meetoe :)

cG`

Legacy Member
240 liedjes? Lijkt me sterk... Pakt 3MB (is dan "maar" 128kbps) voor 1 mp3ke => 512/3 = +- 170

Mr. M

Legacy Member
ik heb ne stick van 256 meg ram (nu ja gewonnen dus k mag ni klagen) en ik kom daar totaal ni mee toe
zelfs 512 gaat wa weinig zijn, vooral omdak ik veel mp3's heb die VBR zijn op max kwaliteit (rond de 220 a 250 kbps) en die dinge nemen wel wa plaats in

ik zou NIET meer gaan voor minder dan nen gig eigelijk, ge gaat daar daarna spijt van hebben (ook omdat ge die sticks als gewone USB stick kunt gebruiken he, dus als ge bv naar ne maat een aflevering van t een of t ander mee wilt nemen)

desert storm

Legacy Member
Mr. M zei:
ik heb ne stick van 256 meg ram (nu ja gewonnen dus k mag ni klagen) en ik kom daar totaal ni mee toe
zelfs 512 gaat wa weinig zijn, vooral omdak ik veel mp3's heb die VBR zijn op max kwaliteit (rond de 220 a 250 kbps) en die dinge nemen wel wa plaats in

ik zou NIET meer gaan voor minder dan nen gig eigelijk, ge gaat daar daarna spijt van hebben (ook omdat ge die sticks als gewone USB stick kunt gebruiken he, dus als ge bv naar ne maat een aflevering van t een of t ander mee wilt nemen)

idd, mijn MP3's zijn (bijna) ook allemaal 192kbps, sommige 128kbps, andere 320kbps... ik kom met m'n huidige 1GB wel toe, maar m'n muziekfolder wordt elke week wel een beetje groter dus...

MetalG

Legacy Member
ma der gaat daar toch nooit meer dan 100 liekes opstaan das veel te onoverzichtelijk ;p

desert storm

Legacy Member
Lian-Li zei:
ma der gaat daar toch nooit meer dan 100 liekes opstaan das veel te onoverzichtelijk ;p

bij mij staan er nu 130 op, is een kwestie van origaniseren en in mappen plaatsen. de zen nano plus kan immers mappen aan :)

Mr. M

Legacy Member
Lian-Li zei:
ma der gaat daar toch nooit meer dan 100 liekes opstaan das veel te onoverzichtelijk ;p
zelfs 100 liedjes, dat is +- 10 meg/liedje
hangt er wat vanaf van het genre muziek, maar tegen VBR max kwaliteit zijn er genoeg cd's waar alle liedjes +- die grootte hebbe ze

en ge kunt imo ni genoeg muziek meehebben (ben wat muziekverslaafd :p)

007neok007

Legacy Member
Mee zei:
Ik heb liever aaa's...
Als uw batterij dan leeg is (na +- 7 uur vermoed ik) kunt ge der gewoon een andere invlammen. Als ge een ingebouwde batterij hebt gaat die wss langer meegaan, maar als ze dan uiteindelijk plat is zit ge der mee... (als ge geen stopcontact in de buurt hebt).

Maar da's uw beslissing hè :p.

De MuVo Slim dinges heeft wel een ingebouwde batterij dacht ik...

edit: ja dus

De muvo slim kan ik afraden. Kheb die nen tijd geleden gekocht en de batterij ging na nen tijd ni zo egt meer lang mee en daarna ging het alleen maar slechter. Hij viel soms gewoon uit en toen ik hem terug wilde opzetten lukte dit niet. Na een paar keer proberen dan terug weer wel. Ondertussen was mijn garantie al verlopen (1jaar) en nu ligt die hier... Dus deze mp3 is goed voor een jaar en dan kan je hem wegsmijten. (of terwijl had ik gwn pech, kan natuurlijk ook)

desert storm

Legacy Member
Mee zei:
Het was dus de batterij?? :p

Daarom da ik liever aaa'kes heb ;).

idem ;) hetzelfde trouwens voor digicams, daar heb ik ook liever gewone ni-mh's voor :)

Mee

Legacy Member
desert storm zei:
idem ;) hetzelfde trouwens voor digicams, daar heb ik ook liever gewone ni-mh's voor :)
Is door mijn digitaal fototoestel dat ik nu resoluut voor de verwisselbare, oplaadbare batterijen ben gegaan (ni-mh ofzo dus): die batterij was leeg en ge kon niks meer doen. En die batterij is ALTIJD leeg als ge em is nodig hebt :).

Ik heb trouwens nen Creative MuVo 64 mb van +/- 5 jaar oud en dienen werkt nog altijd subliem, op oplaadbare aaa's gaat dienen trouwens meer dan lang genoeg...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan