GoofyStoefy
Legacy Member
Ik ben van plan oortjes te kopen. Heb nu Sennheiser MX90, deze klikt nog steeds perfect maar te bescherming begint allemaal los te komen, slijtage. Tijd voor vervanging dus.
Ik heb al eens rondgekeken naar oortjes en kwam uit bij de Sennheiser CX300 II.
Deze leek me prijs/kwaliteit heel goed.
Ik vroeg me af of deze een goede keuze is of niet? Mss zijn er nog andere oortjes dat'k kan overwegen rond de 50€. Liefst niet al te veel meer tenzij de kwaliteit echt superieur is.
Ik heb al eens rondgekeken naar oortjes en kwam uit bij de Sennheiser CX300 II.
Deze leek me prijs/kwaliteit heel goed.
Ik vroeg me af of deze een goede keuze is of niet? Mss zijn er nog andere oortjes dat'k kan overwegen rond de 50€. Liefst niet al te veel meer tenzij de kwaliteit echt superieur is.
