mythe
Legacy Member
Ok, dit is de laatste selectie
.
Volgens velen is het beste een Motorola V360v.
Omdat het een goedkopere gsm is die ook alles in bezit heeft.
En wel tegen wat stoten kan.
1 nadeel vind ik dat het maar 512MB kan bedragen. Maar misschien komt daar in de toekomst vordering op. Iemand enig idee over?
Dus nu is gewoon nog mijn vraag of deze gsm effectief zijn werk doet
. Dus dat alles okee is. Want voor 190 euro waar je normaal voor ongeveer dezelfde GSM met zelfde functies 250euro betaald vind ik toch maar raar
.
.Volgens velen is het beste een Motorola V360v.
Omdat het een goedkopere gsm is die ook alles in bezit heeft.
En wel tegen wat stoten kan.
1 nadeel vind ik dat het maar 512MB kan bedragen. Maar misschien komt daar in de toekomst vordering op. Iemand enig idee over?
Dus nu is gewoon nog mijn vraag of deze gsm effectief zijn werk doet
. Dus dat alles okee is. Want voor 190 euro waar je normaal voor ongeveer dezelfde GSM met zelfde functies 250euro betaald vind ik toch maar raar
.
