Tommaay
Legacy Member
Beste,
Ik studeer in NL en ga een abonnement aanschaffen via wellicht volgende site:
http://shop.orange.nl/productlist.asp?s=free&ac=2&merk=&eigenschap=&bundel=
Er is de motorola V3 en de motorola Pebl U6. Ik wil die nemen omdat ik dat plat toetsenbord zo mooi vind
Welke is de beste van de 2, en zijn die motorola gsm's wel goed eigenlijk? De V3i en V3x zijn wat te duur, moet ik al een abonnement van 22.5/32.5/maand voor nemen en ik wil max €11.25/maand geven.
Of is het toch waard om nog even prepaid verder te gaan en wachten op de V3i/x? Of zijn die motorola V3 gsm's niks waard?
Ik ken er de ballen van. Al die dingen als camera enzo zijn wel leuk, maar niet echt noodzakelijk.
Andere gsms voorstellen mag, maar op deze manier dat ik het doe krijg je de gsm er gratis bij, ik wil dus geen extra geld neerleggen voor een gsm. Dus de kans is er groot in dat andere gsms niet gratis verkrijgbaar zijn.
Dank bij voorbaat,
Tom
Ik studeer in NL en ga een abonnement aanschaffen via wellicht volgende site:
http://shop.orange.nl/productlist.asp?s=free&ac=2&merk=&eigenschap=&bundel=
Er is de motorola V3 en de motorola Pebl U6. Ik wil die nemen omdat ik dat plat toetsenbord zo mooi vind
Welke is de beste van de 2, en zijn die motorola gsm's wel goed eigenlijk? De V3i en V3x zijn wat te duur, moet ik al een abonnement van 22.5/32.5/maand voor nemen en ik wil max €11.25/maand geven.
Of is het toch waard om nog even prepaid verder te gaan en wachten op de V3i/x? Of zijn die motorola V3 gsm's niks waard?
Ik ken er de ballen van. Al die dingen als camera enzo zijn wel leuk, maar niet echt noodzakelijk.
Andere gsms voorstellen mag, maar op deze manier dat ik het doe krijg je de gsm er gratis bij, ik wil dus geen extra geld neerleggen voor een gsm. Dus de kans is er groot in dat andere gsms niet gratis verkrijgbaar zijn.
Dank bij voorbaat,
Tom