Archief - Mening config. gevraagt..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-spyrock-

Legacy Member
nadat ik toch goed overtuigd ben nu om zelf een PC samen te stellen, heb ik dat gedaan en wil toch even weten wat eraan kan verbeterd worden en of er minpunten zijn aan mijn keuze ofzo..want ik ken er niet zoveel van eigenlijk

budget is ongev. 1200€ en daar ben ik mooi ingebleven (config. opgestelt op www.tones.be)


ANTEC SONATA II 450W BLACK €118,00
MSI NX7800GT-VT2D256E 256MB PCI-EXPRESS 7800 GT €322,00
CORSAIR 1024MB PC3200 VALUESELECT €99,95
WESTERN DIGITAL 200GB-JS 8MB SATA300 7200RPM €95,50
MSI K8N NEO4 FI SOCKET 939 €100,50
AMD 3800+ X2 DUAL-CORE PROCESSOR €318,90
NEC 4551 16X BLACK DVD-RW LABELFLASH TECHNOLOGY €56,00
NEC DVD BLACK DV5800 €23,50
APACER ZWART 3.5INCH 14IN1 CARD READER INTERNAL €15,00


Totaalbedrag €1149,35

jannick werckx

Legacy Member
Niks aan verandere imo .. is zowat meestaanbevolen config hier opt forum voor rond de 1200€ denk ik.
Ik weet niet of het 2*512Mb is of 1*1024Mb, maar ik zou toch 1*1024Mb nemen met oog op de toekomst.

Jannick

-spyrock-

Legacy Member
kheb aan de uitbreidingsmogelijkh. gedacht dus 1*1024Mb genomen.

-spyrock-

Legacy Member
Khad wel nog bijkomende vraagjes dat ik vergeten was:

-hoe gebeurt de verbinding met internet, ethernet kaart/connector, zit die al ergens in? zo nee, welke is goed qua prijs/kwaliteit?

-is die "NEC 4551 16X BLACK DVD-RW LABELFLASH TECHNOLOGY" een dubbele layer en hoeveel Gb max. want vindt het niet?

-is voor derest alles goed compatibel wat ik heb samengesteld want ik ondervindt dit liever niet nadat de computer al thuis staat.

jannick werckx

Legacy Member
ethernetkaart is standaard.
dvd writer is dubbelayer ja en wat bedoelt ge precies met hoeveel gb max ?

-spyrock-

Legacy Member
Ok in orde dan, dat van die Gb is niet zo belangerijk (soms wordt dat erbij gezet, maar kan niet eens echt uitleggen wat ermee bedoelt wordt).

nog een heel domme vraag waarscheinlijk: waarin zit die standaard ethernetverbinding in, mobo?

Davion

Legacy Member
Zeer goede config, LAN is geïntegreerd op het moederbord, en die Gb wil zeggen: Gigabit LAN.
Die NEC id idd Double Layer, das ongeveer 7.9-8Gb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan