Archief - Luidsprekers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spourop

Legacy Member
Hallo,
ik ben op zoek naar een set luidsprekers voor mijn macbook pro,
voor mij is vooral belangrijk dat ze een goede geluidskwaliteit hebben.
Een mooi design is ook altijd mooi meegenomen, en liefst niet te duur <&#8364;50

Ik zou ze vooral gebruiken voor youtube, muziek en films;

Op het forum ben ik deze al tegen gekomen:

salland.eu | Philips Multimedia Speaker 2.1 - SPA5300/10
Van deze heb ik op het internet al veel goeds gelezen en gehoord.

Als jullie nog aanraders/tips hebben, zijn die altijd welkom!

Alvast bedankt,
Spourop

FlameDB

Legacy Member
Ik heb diezelfde boxen horen spelen in de mediamarkt en ze vielen mij toch op. Kvond ze bij de betere van zelfs de wat duurdere en voor een mooie prijs. Alleen jammer dat ze verschrikkelijk lelijk zijn. Maar als jij vindt van niet, zeker voor gaan!


Sent from my iPhone using Tapatalk

spourop

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
Ik heb diezelfde boxen horen spelen in de mediamarkt en ze vielen mij toch op. Kvond ze bij de betere van zelfs de wat duurdere en voor een mooie prijs. Alleen jammer dat ze verschrikkelijk lelijk zijn. Maar als jij vindt van niet, zeker voor gaan!


Sent from my iPhone using Tapatalk

En hoe zit het met de geluidskwaliteit?

FlameDB

Legacy Member
dat bedoelde ik he, bij de betere qua geluidskwaliteit, alleen wat (imo) lelijk

Monkey4aday

Legacy Member
Ik ben van plan ook nieuwe speakers te kopen en volgens Hardware.info zijn de T3130 ook goeie speakers

spourop

Legacy Member
Ben net in de mediamerkt geweest en daar kosten ze 80 euro(wat 30 euro meer is als normaal) dus aangezien de bose companion 2 maar 20 euro meer kost overweeg ik deze te kopen, ze zeggen wel altijd dat bose overpriced is maar op youtube heb ik wel al veel goeds gehoord van deze, bovendien hebben ze een mooi design wat goed bij mijn macbook pro unibody past!

Iemand ervaring met deze boxen?

Dizzee

Legacy Member
ben vandaag toevallig weer in de mediamarkt geweest en eens naar deze boxen geluisterd en was alweer aangenaam verrast.

Ook de bose boxen die jij waarschijnlijk bedoelt van bose, klonken veel minder imo.

Kga ze morgen zelf halen, de Philips boxjes, ook al passen ze ook qua design niet super bij de rest van mijn kamer, maar ze klinken gewoon zo goed voor de prijs!

spourop

Legacy Member
ik heb de philips boxen niet kunnen beluisteren omdat ze daar niet werkten

Ik ga toch gaan voor de philips spa, heeft iemand ervaring met pixmania.be?

FlameDB

Legacy Member
nog niet, maar ik kan u wel zeggen dat ik ze dus vandaag ben gaan halen in de mediamarkt, en dik content van :)

echt mooi geluid, wel 80 euro, maar ik vond ze bijv. beter klinken dan een 2.1 set van 150 euro van logitech.

En qua design: in mijn kamer valt het veel beter mee dan ik had durven hopen :)

spourop

Legacy Member
NICE ik ga ze zodadelijk bestellen op pixmania dan heb ik ze voor een dikke 50 euro INCL verzendings kosten, en hoe vallen de kabels mee, zijn die lang genoeg enzo? :p

EDIT:Heb ze zonet besteld, SPANNEND :)

HOPLON

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
nog niet, maar ik kan u wel zeggen dat ik ze dus vandaag ben gaan halen in de mediamarkt, en dik content van :)

echt mooi geluid, wel 80 euro, maar ik vond ze bijv. beter klinken dan een 2.1 set van 150 euro van logitech.

En qua design: in mijn kamer valt het veel beter mee dan ik had durven hopen :)

Dat begrijp ik niet, je kan ze bestellen aan €44 en je koopt ze toch voor bijna het dubbele in Mediamarkt :oink:

FlameDB

Legacy Member
Khad 30 euro gift cards dus met verzendingskosten kwam het op zelfde neer buiten het feit datk ni moet wachten en zelf niet moet gaan opsturen in geval van garantie..


Sent from my iPhone using Tapatalk

spourop

Legacy Member
ik ga ze morgen halen bij de post, was niet thuis toen ze aan de deur kwamen grrr

EDIT::Ik heb ze eindelijk en ik moet zeggen WOW!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan