Archief - Logitech G7 Mouse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ZyphO

Legacy Member
Ik zou dus dit willen aankopen maar ik wil eerst de persoonlijke meningen weten van dit product...

the boogyman

Legacy Member
Doeleinden? ;) en is draadloos noodzakelijk? :)

Ik heb gisteren een razer copperhead blue besteld omdat het echt een ownage-muiske is :) Maja,het is er wel eentje met een draad....

ZyphO

Legacy Member
ik zou eens willen proberen zonder draad.

voor te gamen é.

heb nu MX500 en ben er content van ze... maar wou eens weten of de G7 toch beter / een meer aangeraden is.

a242050

Legacy Member
Voor te gamen zou ik toch een met draad nemen hoor, allehzjah gij moet het weten eh :p

Davion

Legacy Member
Draad of geen draad maakt niet uit, ik game al dik 2 jaar op een MX700, en ge merkt echt GEEN lag hoor.

Echter als ge nu een MX500 heb zou ik geen G7 pakken, die lasermuizen staan nog in de kinderschoenen en hebben nog veel last van kwaaltjes, zoals bvb het wegvliegen van de cursor als ge u muis efkes opheft ofzo.

the boogyman

Legacy Member
Davion zei:
zoals bvb het wegvliegen van de cursor als ge u muis efkes opheft ofzo.


Da's aanpassen hoor... ;)

Ik hef nooit mijn muis op en ik game op een razer exactmat,het is kwestie van hoe uw gamestijl is... ;)

PineMangoes

Legacy Member
Davion zei:
Draad of geen draad maakt niet uit, ik game al dik 2 jaar op een MX700, en ge merkt echt GEEN lag hoor.

Echter als ge nu een MX500 heb zou ik geen G7 pakken, die lasermuizen staan nog in de kinderschoenen en hebben nog veel last van kwaaltjes, zoals bvb het wegvliegen van de cursor als ge u muis efkes opheft ofzo.

2nd davion, er is echt totaal geen lag te bespeuren in de huidige draadloze muizen.

Over de g7 moet ik u wel ongelijk geven, er is - in tegenstelling tot de mx1000 die ik voordien gebruikte - geen probleem meer met de laser. Uw muis opheffen resulteert niet meer in het wegvliegen van de cursor.

Kheb nu een maandje of twee die g7 en moet zeggen tis de beste muis die ik ooit heb gebruikt. Een aantal voordelen:

- stukken lichter dan andere draadloze muizen (zeker in vgl met de mx 1000)
- nooit geen platte batterij meer, de muis wordt met twee battery packs geleverd
- geen aparte stekker meer nodig, het opladen gebeurt volledig via het usb-slot.
- instelbare gevoeligheid

Nadelen:

- nogal duur
- nogal korte levensduur van batterij. Vind dit persoonlijk niet echt een probleem, aangezien je dan gewoon het andere pack in de muis steekt

Soit, als je graag draadloos gamet is dit de ideale muis.

Davion

Legacy Member
@the boogyman:
- In games a la UT/UT2004/CoD en CoD2 doe ik het regelmatig hoor, en ik vind dat die muis daar moet tegen kunnen en niet MAG wegspringen :)

@PineMangoes:
Wist ik niet, dacht dat atm alle muizen die last nog hadden
btw: de voordelen van die battery pack is eigenlijk ook een nadeel, ge hebt der wel 2 ok idd, maar ik heb hier 2 AA Batterijen van VARTA Photo insteken, met 2500mAh, en die gaan een volle week mee er oplaadbeurt, en das met heavy use :)

PineMangoes

Legacy Member
Dat heb ik ook bij de nadelen vermeld é davion, dat de levensduur nogal beperkt is (2 dagen heavy use). Maar 't in- en uitpluggen van de packs duurt mss vijf seconden, ff een rustig hoekje opzoeken en je gaat niet dood ;) Het ontbreken van een externe stekker maakt 'm ook heel nuttig voor laptops btw.

ZyphO

Legacy Member
2dagen heavy use... ik game nog amper een avond voor een uurtje of 2 - 3..

dus voor mij zal het nog langer meegaan denk ik ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan