Archief - Leuke behuizing (gamecase)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Aangezien ik een nieuwe videokaart wil kopen en die in mijn huidige case (Antec sonata 2) niet past ben ik op zoek naar iets leuk.

Eisen:
-goede koeling
-stil
-er moet een high end videokaart in passen
-moet van Tones komen

Al de rest like design boeit me ni zo.

Na snel zoeken volgende cases op het oog
Antec 900
Coolermaster cm690II
Corsair 600T

Na wat reviews te lezen denk ik dat het de 600t gaat worden..

fortuneke

Legacy Member
NZXT Phantom Black

ok tis wel 140 euro maar pracht van een case

Coolermaster CM 690 II Advanced Edition

88 euro bij tones ( niet op vooraad )

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Heb ook al enkele reviews gelezen ondertussen. de Cm690 gaat problemen geven met lange kaarten dus die valt al weg. Dan is er idd die NZXT en de Corsair 600t. Beide zeer leuke cases blijkbaar. Alleen is het design van de 600t dan net iets mooier

verreckie

Legacy Member
Bij de CM690 II kun je het onderste deel van de drive bay verwijderen, waardoor lange kaarten wel mogelijk zijn. Tenzij je meer dan 2 ssd/ HDD's hebt.

[HoD]

Legacy Member
Aangezien je de iets duurdere cases bekijkt is de Raven misschien iets? Enorm goeie koeling. En design gecombineerd met functie is imo de 650D niet te kloppen. Er zijn nog hopen interessante cases maar die zie ik niet bij Tones :(

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb een CM690 2 advanced en ik heb een HD6950 wat bij mijn weten zo ongeveer de langste kaart is die er te koop is en ik heb geen probleem. Heb niets moeten verwijderen in de case zitten 2 HDD's en een SSD in een bracket.

MaximumOfBass

Legacy Member
mijn droomcase voor men volgende pc wordt zowieso een CM HAF X, idd duur en enorm groot, maar wel pure love :love:

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Ok prima, dinsdag eens naar tones rijden. Alle cases buiten de cm690 zijn daar op stock. Kga ze zelf eens deftig bekijken en beoordelen. Ik heb maar 1 ssd schijf dat ik gebruik dus een bracket verwijderen voor plaats is geen probleem

fortuneke

Legacy Member
je kan zelfs 5.25 bracketskrijgen zodat je je hhd rack kan verwijderen voor meer flow

KoeKaTsJoE

Legacy Member
sven311 zei:
COOLERMASTER Storm Enforcer Gaming Tower :: Tones.be
CM Storm » Products: Enforcer
is dit geen optie?
Ik ga deze case kopen midden november denk ik (dan koop ik mijn game pc) dus heb er nog geen ervaring mee maar het ziet er veelbelovend uit!

Ziet er idd een leuke case uit. De voorziening voor watercooling spreekt me enorm aan.

Na lang opzoekwerk en toekomst mogelijkheden zal het een van deze 3 worden:

-Coolermaster storm
-NZXT Phantom
-Corsair 600T

De Coolermaster 690II sprak me ook enorm aan maar ik vrees dat ik binnen enkele jaren plaats ga tekort hebben voor een nieuwe videokaart (aangezien ze elk jaar maar langer en langer worden...)

mdgf

Legacy Member
De Coolermaster 690II sprak me ook enorm aan maar ik vrees dat ik binnen enkele jaren plaats ga tekort hebben voor een nieuwe videokaart (aangezien ze elk jaar maar langer en langer worden...)
Met de cmstorm zit je dan wel beperkt tot 2 hdd's/sdd's hé, want de hdd cage zal er dan ook uit moeten, anders is er maar 27cm plaats (cm 690ii 30.5cm btw), er zijn al kaarten van 27cm (6950/70, 6990 is al langer).

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Ik maak maar gebuik van 1 ssd. Al de rest is extern opgeslagen dus dat maakt ni zoveel uit. Bij de 690 kun je de bays er niet uithalen

SpeedFreak.be

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
Ik maak maar gebuik van 1 ssd. Al de rest is extern opgeslagen dus dat maakt ni zoveel uit. Bij de 690 kun je de bays er niet uithalen

Nogmaals ik heb de CM690 2 advanced en bij mij steekt er een HD6950 en ik houd ruimte over zonder enige verdere aanpassing. Hoewel het scheelt wel dat de voedingskabels bij mij aan de zijkant van de graka zitten.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
De witte Corsair 600T is het dus geworden. Naar mijn mening de beste toekomstgericht.
Heb al veel cases moeten monteren en moet zeggen dat deze een van de gemakkelijkste was. Zeker voor kabels weg te werken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan