Archief - lege dvd's en doosjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zaj

Legacy Member
kan iemand mij een site aanraden waar ik goedkoop aan lege dvd's van deftige kwaliteit (verbatim etc) kan geraken ? ik heb al wat rondgekeken en dit is het goedkoopste wat ik vind (15,60 voor 50).

Verbatim DVD+R 4,7 GB (PACK VAN 50) test prijsvergelijking prijs vegelijken Verbatim DVD+R 4,7 GB (PACK VAN 50) - België (15,60 voor 50)


ben ook op zoek naar lege dvd doosjes in het standaard formaat (GEEN SLIM) van toch wel een redelijke kwaliteit die niet te duur zijn. heb er eens om te testen 5 in de makro gekocht van geen merk en daar prikte met uw vingers door de plastiek langs de achterkant en de helft van die doosjes zijn ovaal ipv rechthoekig :unsure: , met niet te duur bedoel ik minder dan 50 cent per doosje (wil gerust per 50 of per 100 kopen als het goedkoper uitkomt).

als het kan ook liefst in de zelfde winkel want ben niet echt van zin om 2 keer 5-7 euro verzendingskosten te betalen voor iets dat amper 30-40 euro gaat kosten

chippen177

Legacy Member
bij mij kan je dit bestellen
een klein nadeel, het moet direct met een pallet zijn.
stuur mij een mailtje naar [email protected]
je dient wel zelf te komen halen en op voorhand te betalen

Yank

Legacy Member
chosen_1 zei:
Je kan je dvd-doosjes hier bestellen, alsook je dvd's. Ze leveren wel niet op een Belgisch adres. Maar je kan er zonder probleem om gaan in hun magazijn juist over de grens (als je van plan bent om een groot aantal te kopen natuurlijk, anders is het mss wat ver voor jou) :

CDRwinkel.com - Specialist in CD-Media - Toebehoren - DVD boxen
doosjes leveren ze wel in belgie, enkel cd/dvd's zelf niet wegens onze absurde auvibel tax.

chippen177

Legacy Member
enkel prijs, ik geraak er goedkoper aan bij mijn groothandel maar wel met een hele pallet
dus wie intresse heeft, enkel met hele pallet te koop

Stampertje

Legacy Member
chippen177 zei:
enkel prijs, ik geraak er goedkoper aan bij mijn groothandel maar wel met een hele pallet
dus wie intresse heeft, enkel met hele pallet te koop

hoeveel kost zo een pallet en hoeveel dvd's bevat dat dan?

paarsbloed

Legacy Member
Ik koop de mijn elke keer bij Sportingboy hier opt forum, kheb er daar al een 120-tal gekocht.

Stampertje

Legacy Member
das nu net iets teveel voor mij :(

9lives gezamenlijke aankoopactie :p

zaj

Legacy Member
oops was topic uit het oog verloren.. maar men doosjes kwamen vandaag toe en dacht er terug aan :D


heb mij 100 van die amaray doosjes van cd-r winkel gekocht :) zijn idd 10x beter dan die merkloze makro brol en dan nog eens 100dvd's van verbatim in pixmania.. alles tesamen een 60 euro wat nog goed meevalt denk ik :p


bedankt voor alle comments in de topic =)

SXe

Legacy Member
shadow77566 zei:
oops was topic uit het oog verloren.. maar men doosjes kwamen vandaag toe en dacht er terug aan :D


heb mij 100 van die amaray doosjes van cd-r winkel gekocht :) zijn idd 10x beter dan die merkloze makro brol en dan nog eens 100dvd's van verbatim in pixmania.. alles tesamen een 60 euro wat nog goed meevalt denk ik :p


bedankt voor alle comments in de topic =)

:D have fun anyway :)

Ribos

Legacy Member
Is dees goedkoop voor in België? Eerste in de lijst Verbatim DVD+R DL 8,5GB 8X 25st. SPPrint voor 39,99 euro


http://www1.conrad.be/scripts/wgate/zcop_be3/~flNlc3Npb249UDkwX0JFX0IyQzpDX0FHQVRFMDU6MDAwMC4wMGMxLjM3NDQ2Mjc3Jn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT00Mjc1MTk0NDk0====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=BE&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=verbatim&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=&regisseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20

Ik heb overal op het net gezocht zelfs op ebay en die conrad site is goedkoper dan ebay lol, hoe kan dat nu? Is die site dan louche? Negeert die de auvibel wetten? Nu ja ik heb da gisteren besteld en zou dat morgen normaal gezien krijgen, ik ben in ieder geval blij da ik het goedkoop heb kunnen vinden en dan nog in België lol.

zaj

Legacy Member
op pixmania kan je 50 dvds voor 15 euro kopen en dezelfde staan op de site die je linkt voor 50 euro :D

btw je linkt werkt niet dus heb zelf moeten zoeken

Ribos

Legacy Member
shadow77566 zei:
op pixmania kan je 50 dvds voor 15 euro kopen en dezelfde staan op de site die je linkt voor 50 euro :D

btw je linkt werkt niet dus heb zelf moeten zoeken

Kijk eens goed, het zijn wel DL (dual layer) dvd's en geen gewone dvd's .... dezelfde staan niet op pixmania.

Mijn link werkt hier perfect.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan