Barbarossa
Legacy Member
Hello,
Ik lees hier in dit gedeelte van het forum al een paar weken mee en weet ongeveer wat bestellen. Heb in een ander topic de winkelwagen gekopieerd, op 1 ding na kwam die perfect overeen met wat ik dacht aan te kopen. Echter heb ik nog een paar vragen.
KLIK VOOR WINKELWAGEN
De bedoeling:
De laatste games kunnen draaien en toekomstgericht dit systeem voor een geruime tijd kunnen gebruiken. De bedoeling is er later een tweede 6950 bij te steken.
Mijn vragen:
1. Als ik op alternate eentje met de gekozen voeding en 2 X 6950 samenstel krijg ik volgende melding:
Dus deze voeding lijkt niet voldoende om later een tweede kaart bij te steken? Of klopt deze info niet ?
2. Ik ga hem deze keer zelf proberen in elkaar te steken. Volgens de youtube filmkes moet dat lukken.
Is daar al ergens koelpasta meegeleverd? Of moet ik die apart bijkopen? Zijn er andere onderdelen die apart nog moeten worden meebesteld? Of kan ik met alles wat er in de winkelwagen zit de pc volledig in elkaar steken?
3. Overclocken, had hier ergens gelezen dat er 1 of andere tool beschikbaar is om daarmee aan het werk te gaan. Voldoet dit moederboard daarvoor? Of neem ik best een ander?
Alvast bedankt.
decat
Ik lees hier in dit gedeelte van het forum al een paar weken mee en weet ongeveer wat bestellen. Heb in een ander topic de winkelwagen gekopieerd, op 1 ding na kwam die perfect overeen met wat ik dacht aan te kopen. Echter heb ik nog een paar vragen.
KLIK VOOR WINKELWAGEN
De bedoeling:
De laatste games kunnen draaien en toekomstgericht dit systeem voor een geruime tijd kunnen gebruiken. De bedoeling is er later een tweede 6950 bij te steken.
Mijn vragen:
1. Als ik op alternate eentje met de gekozen voeding en 2 X 6950 samenstel krijg ik volgende melding:
De gewenste grafische kaarten hebben twee maal een 12 volt aansluiting nodig. Selecteert u alstublieft een andere voeding of verwijder één van de grafische kaarten.
Dus deze voeding lijkt niet voldoende om later een tweede kaart bij te steken? Of klopt deze info niet ?
2. Ik ga hem deze keer zelf proberen in elkaar te steken. Volgens de youtube filmkes moet dat lukken.
Is daar al ergens koelpasta meegeleverd? Of moet ik die apart bijkopen? Zijn er andere onderdelen die apart nog moeten worden meebesteld? Of kan ik met alles wat er in de winkelwagen zit de pc volledig in elkaar steken?3. Overclocken, had hier ergens gelezen dat er 1 of andere tool beschikbaar is om daarmee aan het werk te gaan. Voldoet dit moederboard daarvoor? Of neem ik best een ander?
Alvast bedankt.
decat
