Archief - Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

feeder69

Legacy Member
Iemand een idee voor een laptop max 1400 Euro

Moet dienen voor multimedia, office toepassingen , internet

***ARF***

Legacy Member
als je hem enkel daarvoor gaat gebruiken kan je je prijs serieus naar beneden halen

n0sTRa

Legacy Member
ACER Aspire 9502WSMIB (Intel Centrino 740 1.73GHz, 80GB, 512MB, DVD+/-RW, 17" WXGA, X700 128MB, TV Tuner, WinXP Home) €1397,60

Powerbookg4

Legacy Member
Koop geen acer:p

Slechte ervaringen mee:)

Koop een dell:) Stel hem samen hoe jij het wil!
Heb zelf een nieuwste latitude! Beestige en superstevige laptop.

Stiche

Legacy Member
Acer is een deftig merk, ik heb er enkel positieve ervaringen mee.

Bij elk merk hebt ge wel nekeer eens iets voor ;)

feeder69

Legacy Member
nog andere ideeën?

Iemand een idee voor een winkel in de regio gent?

tinbie

Legacy Member
feeder69 zei:
nog andere ideeën?

Iemand een idee voor een winkel in de regio gent?

Fnac heeft een grote keuze en goede service

ik denk qua pc-winkel dat vdh-soft de grootste keuze heeft, bezoek hun website eens www.vdh-soft.be

apa

Legacy Member
Wiffy zei:
Fnac heeft een grote keuze en goede service
Fnac is verschrikkelijk duur voor wat het biedt... Persoonlijk ga ik naar de Fnac om de toestellen te kunnen zien; kopen doe ik in gespecialiseerde shops wel.

Wiffy zei:
ik denk qua pc-winkel dat vdh-soft de grootste keuze heeft, bezoek hun website eens www.vdh-soft.be
Da's zeker geen slechte winkel, maar ook zij zijn erg duur... Mooi is wel dat het een van de weinige pc-shops is in Gent met een deftige toonzaal.

Wat betreft de keuze die je hebt is het zo dat de meeste (noemenswaardige) pc-shops aan zowat alle hardware kunnen geraken (dus zelfs als het niet op hun prijslijst staat; stel gerust de vraag aan een verkoper of per mail).

Wat betreft notebooks geniet Dell ook mijn voorkeur... De reden is eenvoudig: als er iets fout gaat met een notebook, dan moet je in 90% van de gevallen terugvallen op de fabrikant. Wat betreft service-na-verkoop is Dell wel extreem goed (ook zelf ondervonden trouwens) en je doet, wat dat betreft, zeker geen slechte zaak met Dell!
Nadelen heeft Dell ook: ze zijn niet bepaald goedkoop, je kan er enkel Intel-systemen kopen en je kan ze enkel online kopen.
Er wordt gezegd dat Dell dezer dagen geregeld met extreme promoties afkomt... Misschien is het interessant om hun site in de gaten te houden?!

Een interessant systeem voor jouw budget lijkt mij een Dell Inspiron 9400 te zijn... Zelfs de basisversie daarvan moet volstaan voor hetgeen jij wilt doen: 1,66 GHz Core Duo, 1 GB RAM, 17" scherm, 60 GB harddisk (dit is IMHO het zwakste punt in jouw geval; eventueel kan je een grotere harddisk nemen) en Windows MediaCenter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan