Archief - Laptop Saturn

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spieluhr

Legacy Member
Daarnet zag ik in de Saturn deze laptop staan:

Toshiba C660-264

Core i5-2410M snelheid : 2,30 / 2,90 Turbo GHz Front Side Bus : 1333 MHz

8 Gb DDR3 RAM 1333 Mhz (4096 + 4096)

15.6 inch TruBrite HD LED 39,6cm 16:9 1366 x 768

NVIDIA® GeForce® 315M PCI Express 1024 MB dedicated VRAM. Beschikbaar grafisch geheugen kan worden uitgebreid met behulp van het systeem geheugen tot 4095 MB met 8 GB systeemgeheugen geïnstalleerd.

640 Gb SATA HDD 5400 rpm

DVD-Super-Multi-Drive

Ingebouwde stereo speakers 24-bit High Definition Audio ondersteuning met Toshiba Bass Enhanced Sound System

WLAN Realtek
LAN 10BASE-T/100BASE-TX
Built-in Web Camera & Microphone
2 × USB 2.0
1 × Multi-Card Reader
HDMI-out

Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit (voorgeïnstalleerd, Toshiba-HDD herstel)

Toshiba Face Recognition

Laptop: 2 jaar pickup & return (BeNeLux)

-----------------

Prijs = 599 euro !

Goeie deal? Is Toshiba een beetje een deftig merk?
Is er een groot verschil tussen HDD van 5400 en 7200 rpm?

Alvast bedankt

PRQPHET

Legacy Member
Waarvoor ga je het gebruiken?


Denk niet echt dat dit een "nieuwer" model is, niettegenstaande goeie specs, buiten de hdd die niet van de snelste is, een SSD misschien bijsteken? (moest dat nodig zijn natuurlijk :) )
Verder is de resolutie brak in mijn ogen. Schande dat ze die 768p resoluties nog gebruiken, imo :).
Ook zijn er nu al nieuwere versies van de Sandy Bridge-processoren en willen ze dit model verlagen in prijs omdat de nieuwe nu in de modellen wordt gebruikt. Nieuwste is i5-2430M.
En heb bij Mediamarkt al Asus gezien met gelijkaardige specs aan €500-€550..

Spieluhr

Legacy Member
freakblade zei:
Waarvoor ga je het gebruiken?


Denk niet echt dat dit een "nieuwer" model is, niettegenstaande goeie specs, buiten de hdd die niet van de snelste is, een SSD misschien bijsteken? (moest dat nodig zijn natuurlijk :) )
Verder is de resolutie brak in mijn ogen. Schande dat ze die 768p resoluties nog gebruiken, imo :).
Ook zijn er nu al nieuwere versies van de Sandy Bridge-processoren en willen ze dit model verlagen in prijs omdat de nieuwe nu in de modellen wordt gebruikt. Nieuwste is i5-2430M.
En heb bij Mediamarkt al Asus gezien met gelijkaardige specs aan €500-€550..

Wil de laptop gebruiken voor internet, gewone programma's en miss af en toe een game (niet de nieuwste, dus graka moet niet zo goed zijn).

PRQPHET

Legacy Member
Spieluhr zei:
Wil de laptop gebruiken voor internet, gewone programma's en miss af en toe een game (niet de nieuwste, dus graka moet niet zo goed zijn).
Dan zijn er nog wel andere mogelijkheden dan deze. Ga is naar MM en bekijk de Asus laptopjes ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan