Archief - Laptop of Desktop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brentjuu

Legacy Member
Hey ik heb dus deze laptop gevonden voor €749,00
Intel Core i7 | 8192 MB | 640 GB | NVIDIA GeForce GT 540M | 2 GB GDDR3 | Beeldscherm: 15.6 inch (40.0 cm) | Windows 7 Home Premium | 2.2 GHz | 8GB Ram......

Maar ik ben aan het nadenken Om een desktop te kope ipv een laptop het probleem is kan ik een betere desktop kopen voor de pijs €749,00 met betere specs dan deze laptop dat k nu wou bestellen ?


Mvg Brent.

phate_13

Legacy Member
Absoluut. Al is de vraag natuurlijk waarvoor je pc moet dienen. Voor games of rendering : Ga zeker voor een desktop. Voor al de rest boeien de prestaties van een pc niet zo hard.

Brentjuu

Legacy Member
Gaming,, Liefst op Bol.com of Computerstore.be één van deze twee websites,, en kan ik een desktop krijgen + redelijk scherm met betere specs voor Max 800 Euro ?

phate_13

Legacy Member
Mobo: Asrock P67 Pro3 SE ~85€
CPU: Intel Core I5 2300 ~160€
MEM: 2x2GB DDR3 1333 ~20€
SSD: Crucial M4 64GB ~100€
DVD: Samsung SH-S233C ~20€
GRK: HD6870 ~ 150€
Case+Voeding: Antec NSK-4482B EC ~90€
DVD: Samsung SH-S233C ~20€
Verzending en assemblage ~50€

Totaal : 695 euro.
Is een heel(!) stuk krachtiger. Voor een 100 euro vind je dan nog een scherm.

Hierbij heb je wel een ssd en geen harde schijf. Wat betekent dat de "prestaties" een stuk beter zijn, je pc zal een stuk vlotter werken, maar je wel minder opslagruimte hebt. Het zou ideaal zijn als je nog een harde schijf zou hebben liggen op voorlopig te gebruiken tot de prijzen van de HDD's terug gedaald zijn (zijn zeer duur tegenwoordig!).

Brentjuu

Legacy Member
Dat is in aparte delen of zie ik het verkeerd ?
En heb liever een desktop gewoon klaar voor gebruik denk ik of ?

phate_13

Legacy Member
Normaal kun je op alle webwinkels ook kiezen voor de assemblage, kost zo'n 30 euro (of meer, hangt af van de winkel).

Brentjuu

Legacy Member
Ben vooral opzoek naar een pc op Bol.com of Computerstore.be ivm snelle levering,, Mijn pc is namelijk kapot en kan nu alleen op pc bij een vriend daarme :/
Mvg

spourop

Legacy Member
Waarom alleen op die site's? power4pc is ook een zeer betrouwebare site hoor.
En gespecialiseerd in pc's

ATI

Legacy Member
Brentjuu zei:
Ben vooral opzoek naar een pc op Bol.com of Computerstore.be ivm snelle levering,, Mijn pc is namelijk kapot en kan nu alleen op pc bij een vriend daarme :/
Mvg

Edit heb deze comp gevonden
Acer Aspire G3610 Trooper II Azerty - Computerstore.be

Is deze beter dan de laptop dat ik gepost heb ?

Doe maar die setup van phate,je ga toch geen acer kopen zeker.

Je vraagt raad je hebt ze gehad,kom nu niet elke keer met een prul pc af als die acer.

spourop

Legacy Member
De acer is denk ik te goed voor je, denk neit dat je 8GB ram en een I7 nodig hebt voor wat basic spul

Brentjuu

Legacy Member
Mw3 / Black ops / Gta iv / Runescape / en rendering Vooral de dingen waarvoor ik m ga gebruiken

ATI

Legacy Member
Als het dringend is bestel die van phate,je zal die pc redelijk snel hebben na je betaald hebt en zoek niet naar andere pc's want die zuigen.(allez toch die waar jij me afkomt)

Jeuntje

Legacy Member
Brentjuu zei:
Mw3 / Black ops / Gta iv / Runescape / en rendering Vooral de dingen waarvoor ik m ga gebruiken

xD


Idd, zou die van Phate nemen :) Geen tijd verspillen met nog verder te zoeken !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan