Archief - Laptop - Desktop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boostah

Legacy Member
omg de ts wilt duidelijk in korte tijd enkel en alleen oblivion spelen en iedereen raadt em een nvidia aan (de 7900gt kank nog begrijpen maar 7900GTX wtf)

oblivion=ati, de gemiddelde fps van de ati ligt hoger, en de minimum fps van de ati ligt een pak hoger dan bij nvidia, hell de makers van oblivion hebben zelfs expres hun spel gebouwd voor een ati kaart, dus als oblivion voor een lange tijd uw hoofspel zal zijn, zeker ati gaan, gaat ge het spel na 3 maand beu zijn en ga je andere spellen dan spelen, dan kan je kijken naar zowel een ati of nvidia

Gunk Acolyte

Legacy Member
@ Boostah check gamespot.com => harware gids Oblivion: lees dfaar 'problemen met ATI graka's... :)

Polarite

Legacy Member
Ik ga hiervoor geen nieuwe thread openen, gewoon een vraagje over die dell laptop dat ik ook van plan ben te kopen.

Zou deze krachtiger zijn dan mijn desktop pc , zie specs onderaan.
Zaja met welke desktop kan je deze laptop dan vergelijken,ken niet veel van laptops....

Inspiron M1710 (N05XP6) Aantal 1
Intel ® Core™ Duo Processor T2600 (2.16 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB), Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2 (UK English) Prijs per eenheid Incl. BTW € 2.527,25
Catalogusnummer: 2828
Module Beschrijving Details bekijken
Processor Intel ® Core™ Duo Processor T2600 (2.16 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Microsoft® Windows® Besturingssysteem Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2 (UK English)
Geheugen 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
Toetsenbord Single Pointing Internal Keyboard (Belgium) - (AZERTY)
Grafische Kaart XPS 512MB NIVIDIA® GeForce™ Go 7900 GTX
Harde Schijf 100GB (7,200 rpm) Hard Drive
Modem BE - 56.6k V.92 Interne Modem en Adapter
Optical Drives 24xCDRW/8x DVD Combo Drive With Software (with Media)
Draadloos Netwerk Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) voor Duo Processors
Shipping Documents System Documentation
Gedis Bundle Reference XPS Ultimate X-treme N05XP6
Microsoft® software Microsoft Works 7.0
Standaard Garantie 1 Jaar International On-site service
Support Services 1 Jaar On-site service
Bescherm uw nieuwe PC McAfee Security V6.0 15 Maanden Abonnement
Voeding 130W AC Adapter
Digitale Fotobewerking Combo: Paint Shop® Pro and Photo Album® Trial
Order Information Inspiron Order - Belgium
Primaire Batterij 9 Cell 80 WHr batterij
Draagtassen Geen Draagtas
Microsoft OS Labels(Tied Module) Genuine Vista® Capable Logo Label
Adobe Reader Adobe Reader 6.0 - Engels
Promotions Hidden Option Class Free 15 month McAfee Security SW upgrade
Dell Internet Order Dell Internet Order.
Interne LCD Scherm 17inch UltraSharp™ WUXGA display with TrueLife™ Display resolution: 1920 x 1200

TOTAAL Incl. BTW:€ 2.527,25

--------------------------------------------------------------------------------

Polarite

Legacy Member
Is die Intel ® Core™ Duo Processor T2600 (2.16 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB) en Grafische Kaart XPS 512MB NIVIDIA® GeForce™ Go 7900 GTX dan zo veel krachtiger ?

Met welke desktop vergelijk ik dan best ?

Davion

Legacy Member
Echt zeer goed, vergelijken met een AMD A64 4200+ en een 7900GTX op de desktop ongeveer :)

Polarite

Legacy Member
Davion zei:
Echt zeer goed, vergelijken met een AMD A64 4200+ en een 7900GTX op de desktop ongeveer :)


Wow een ferm draagbaar bakje dan !

Ok ik ga hem dan maar bestellen!

RealFlub

Legacy Member
idd.. maar niet echt draagbaar te noemen, batterij gaat nie langer mee dan 2 u eh.. (ook voor word)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan