spl3nd!d
Legacy Member
Hallo
Zoals de titel het reeds zegt, ben ik op zoek naar een laptop om vooral thuis te gebruiken (draagbaarheid is dus van minder belang). Ik ben een beetje een leek als het op GPU's en CPU's aankomt, dus vandaar mijn beroep op jullie.
Vereiste is dat de laptop een >=17 inch scherm heeft, met goeie resolutie. Ik wil er graag op gamen, en indien dat kan zelfs de nieuwe battlefield 3 (dat de settings dan op low zouden staan, maakt me niet zozeer uit. Zolang de FPS maar goed is).
Mijn budget is ongeveer €900. Daar wil ik eventueel lichtjes van afwijken als het de moeite waard zou zijn.
Ik heb de BTO topic (en de BTO website) eens doorgenomen en de 17cl35 lijkt me tot nu toe het beste aanbod. Alleen vraag ik me af of de GT 555m deftig is, en of een i7 in een laptop wel een goed idee is qua warmte-afgave?
Zijn er nog andere (betere?) laptops waar jullie aan denken?
Alvast bedankt
p.s.
Een aankoop van een desktop is GEEN optie! Ik weet dat desktops beter zijn om te gamen, maar laat die suggestie of commentaar maar achterwege
Zoals de titel het reeds zegt, ben ik op zoek naar een laptop om vooral thuis te gebruiken (draagbaarheid is dus van minder belang). Ik ben een beetje een leek als het op GPU's en CPU's aankomt, dus vandaar mijn beroep op jullie.
Vereiste is dat de laptop een >=17 inch scherm heeft, met goeie resolutie. Ik wil er graag op gamen, en indien dat kan zelfs de nieuwe battlefield 3 (dat de settings dan op low zouden staan, maakt me niet zozeer uit. Zolang de FPS maar goed is).
Mijn budget is ongeveer €900. Daar wil ik eventueel lichtjes van afwijken als het de moeite waard zou zijn.
Ik heb de BTO topic (en de BTO website) eens doorgenomen en de 17cl35 lijkt me tot nu toe het beste aanbod. Alleen vraag ik me af of de GT 555m deftig is, en of een i7 in een laptop wel een goed idee is qua warmte-afgave?
Zijn er nog andere (betere?) laptops waar jullie aan denken?
Alvast bedankt
p.s.
Een aankoop van een desktop is GEEN optie! Ik weet dat desktops beter zijn om te gamen, maar laat die suggestie of commentaar maar achterwege

