Archief - laptop <1000€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sileced`

Legacy Member
Kennis van me vroeg voor een mening over een laptop, hij zou deze gebruiken voor:

* Internet
* Msn
* Snel/veel foto's op te slaan ( digitale camera )
* Batterij moet lange levensduur hebben
* Moet comfortabel zijn voor mee te nemen
* Binnen een beperkt budget van <1000&#8364;
* Beschikbaar in Nederland

Iemand suggesties mits ik niet echt thuis ben bij processors/3dkaarten van laptops.

Hij had deze in gedachte:

Satellite M40-277 CelM 360 1.4Ghz 512MB 60GB 15 4" TFT DVD-SuperMulti WXPH

ik vind heb persoonlijk nogal zwak voor het geld dat je ervoor moet neertellen.

Davion

Legacy Member
Zeg tegen u kennis dat hij zen budget wat vergroot, een zuinige laptop voor te gamen kost rap 1500&#8364; zenne.

Sileced`

Legacy Member
Davion zei:
Zeg tegen u kennis dat hij zen budget wat vergroot, een zuinige laptop voor te gamen kost rap 1500€ zenne.

laptop is niet om te gamen

voor:

* Internet
* Msn
* Snel/veel foto's op te slaan ( digitale camera )
* Batterij moet lange levensduur hebben
* Moet comfortabel zijn voor mee te nemen
* Binnen een beperkt budget van <1000€
* Beschikbaar in Nederland

Yank

Legacy Member
Davion zei:
Zeg tegen u kennis dat hij zen budget wat vergroot, een zuinige laptop voor te gamen kost rap 1500€ zenne.
gamen, ik zie daar nergens iets over staan?

OT: mogelijke keuze:
Dell Inspirion 1300 met volgende aanpassingen:
- cpu: 1.4 -> 1.5
- PC restore: win xp home ipv symantec restore gedoe
- 6-cell batterij ipv 4-cell
- Dell wirless lan kaart

Dat komt samen op 913€ voor: Celeron-M 1.5Ghz, 2x512mb DDR2, 15.4" TFT (1280x800), 60GB hd (5400rpm), dvd+/- writer, 6-cell batterij, wireless lan kaart, 56k modem. En 3j garantie.

Sileced`

Legacy Member
Yankee zei:
gamen, ik zie daar nergens iets over staan?

OT: mogelijke keuze:
Dell Inspirion 1300 met volgende aanpassingen:
- cpu: 1.4 -> 1.5
- PC restore: win xp home ipv symantec restore gedoe
- 6-cell batterij ipv 4-cell
- Dell wirless lan kaart

Dat komt samen op 913€ voor: Celeron-M 1.5Ghz, 2x512mb DDR2, 15.4" TFT (1280x800), 60GB hd (5400rpm), dvd+/- writer, 6-cell batterij, wireless lan kaart, 56k modem. En 3j garantie.

lijkt me niet slecht, maar staat niks geschreven over 3dkaart of is het onboard bij deze ?

Yank

Legacy Member
Onboard ;)
Maar dat is zeker voldoende voor wat de laptop moet doen en doordat de laptop 1gb geheugen heeft, zul je ook niet merken aan performance dat de grafische kaart 64mb daarvan inneemt.

Sileced`

Legacy Member
Yankee zei:
Onboard ;)
Maar dat is zeker voldoende voor wat de laptop moet doen en doordat de laptop 1gb geheugen heeft, zul je ook niet merken aan performance dat de grafische kaart 64mb daarvan inneemt.


k, bedankt ik denk dat hij deze wel zal nemen zeker omwille van de verdubbeling van ram geheugen bij online bestelling

Insaniacx

Legacy Member
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101432 Ok net iet over het budget 1050&#8364;... Maar toch het overwegen waard denk ik.Turion 1.6,1GB ram 100GB HD,8 cell batterij gaat 3 uur mee ong.

Trouwens met die Dell kom ik op 1010&#8364; Alles ik alles aanvink. Je weet toch dat die 3jaar garantie 96&#8364; kost he ;) Kan je bij Acer trouwens ook kopen voor 88&#8364; btw. En eerlijk gezegd met ervaring hier op het werk, no Dell for me zenne teveel zever, al zal dat wss wel bij andere merken niet veel minder zijn.

Davion

Legacy Member
Ow SHIT, verkeerd gelezen, Ik had gelezen: "Moet comfortabel zijn voor mee te gamen"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan