Archief - Keuzen van Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikillfast

Legacy Member
Hallo forum,

Ik ben van plan mijn vaste computer te verkopen en een degelijke laptop te kopen. Het budget dat ik beschikbaar heb voor mijn laptop zal rond de 1000 euro liggen. Mijn laptop zal gebruikt worden voor vanalles en nog wat:

- af en toe eens een game (League of Legends indien er mensen zijn die dit kennen)
- Schoolgebruik (inclusief meenemen naar de lessen)
- Muziek (waar ik ook externe speakers voor heb)
- Het bekijken van films
- Etc.

Ik heb me al laten vertellen dat Dell, Acer en HP goede merkkeuzes zijn. Alleen weet ik niet zo goed welke laptop zowat all round is. Zijn er hier mensen die mij eventueel kunnen helpen in mijn keuze en informatie kunnen bieden.

Groetjes,
Niel

P.s: Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar een Dell XPS 17 met i7 processor.

Che Guevara

Legacy Member
verkeerde forum :)

ik ben tegenwoordig sony vaio gezind :) (en ik krijg een ettelijk aantal laptops in mijn handen wekelijks ) (staat trouwens een mooi toestel tweedehands te koop hier (denk nog met garantie)

kenaney

Legacy Member
ga naar vandenborre, 399euro vr een toshiba 17.3hd led scherm laptop die ook goe is voor gamen

plastronneke

Legacy Member
kenaney zei:
ga naar vandenborre, 399euro vr een toshiba 17.3hd led scherm laptop die ook goe is voor gamen

excuseer? sinds wanneer is een E-300 een game-cpu? is goed voor solitaire enzo, maar voor de echte games? nee dank je

kenaney

Legacy Member
plastronneke zei:
excuseer? sinds wanneer is een E-300 een game-cpu? is goed voor solitaire enzo, maar voor de echte games? nee dank je

men broer heeft het en hij speelt er black ops alles op high

heeft wel zen ram moeten upgrade (tegenwoordig kost dit nix)

plastronneke

Legacy Member
kenaney zei:
men broer heeft het en hij speelt er black ops alles op high

heeft wel zen ram moeten upgrade (tegenwoordig kost dit nix)

meen je dit nu? de meeste reviews die ik lees zijn ontgoochelend over die E-300/350 voor gaming. Langs de andere kant: er zit inderdaad een redelijke grafische kaart in. Echter, reviews die ik gezocht heb waren vooral voor starcraft 2 (cpu-intensief) en die waren niet schitterend ...
toch bedankt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan