Archief - Keuze uit enkele laptops...(zoektocht beu)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Velcro

Legacy Member
Ik ben nu al een hele tijd aan het kijken voor een laptop en ik moet zeggen, ik be n het beu:)

Allereerst is er deze HP

Deze krijgt goeie reviews maar het scherm zou slecht zijn qua resolutie enzo...

Dan ben ik zeer geïnteresseerd in deze Medion , maar ik hoorde dat de service van Medion niet zo denderend is? Ik heb nochtans goeie ervaringen met Medion... We hebben hier een laptop die al zeer lang meegaat(met één probleem: 3.5mm jack is kapot). Hij wordt dagelijks gebruikt:)

Derde keuze is een Macbook Pro 13 inch.

Ik zal deze laptop gebruiken op kot omdat ik volgend jaar handelsingenieur zal studeren. Er moet dus ook wat mee geprogrammeerd worden... Voor de rest wil ik gewoon een vlotdraaiende laptop:)

Velcro

Legacy Member
zou wat duur uitkomen met die windows er nog eens bij... voor de macbook ben ik bereid iets meer te geven ...

krulle3

Legacy Member
Met Windows als student erbij komt dit op 753 + 88 = €841, en als je hem bij Notebooktotaal.nl koopt misschien nog ietsje goedkoper.
Ga dus maar voor die BTO, is de prijs meer dan waard als je ook wat wilt geven voor een mb.

Velcro

Legacy Member
I5 2410m 3mb smartcache 2.3ghz.
500gb hdd
6gb ddr3 ram
Gt 540m 1gb ddr3
15 inch led.

Kzie wel geen usb 3.0 maar ja

Twinturbo

Legacy Member
1366x768 resolutie waarschijnlijk.

Weet je al welke programma's gebruikt gaan worden bij je opleiding? Mac/Windows

Twinturbo

Legacy Member
Van die asus x53sv.

Ik kan wel aannemen dat je tijdens het programmeren veel programma's en vensters open zal staan, misschien is een full HD scherm daar wel het meest interessant voor.

Wat voor grote van scherm wil je eigelijk 13,15,17?

Velcro

Legacy Member
Ik denk niet dat die lage resolutie mij zo zal storen? 'k Zal sowieso nog en HD-scherm erbij kopen:) voor 555 euro en die specs... Is Asus wat te vertrouwen?

PRQPHET

Legacy Member
Velcro zei:
Ik denk niet dat die lage resolutie mij zo zal storen? 'k Zal sowieso nog en HD-scherm erbij kopen:) voor 555 euro en die specs... Is Asus wat te vertrouwen?
zeker en vast :)
kopen die handel!
maar ik vind het toch prettiger om op een hoge resolutie te werken, verademing.. ;)

mdgf

Legacy Member
Vooral povere bouwkwaliteit en bij Aldi altijd miserie omtrent garantie.
De 3 laptops die ik heb liggen van medion zijn allemaal toch wel meer dan deftig gebouwd en gaan nog vlotjes door na 5/3/1 jaar zonder leeftijdsmankementjes (ik beweer niet dat 3 laptops representatief is, maar ik kan evengoed mijn ervaringen delen).

en bij Aldi altijd miserie omtrent garantie.
Koop hem dan niet bij de aldi?
Garantie heb ik nog nooit moeten inroepen, maar met die tweede laptop was er een softwareprobleem, dat was dan gewoon 1x kort bellen en de dag erna stond er hier een camion om een dvd'tje binnen te smijten dat het in orde bracht. Het was wel een veelvoorkomend probleem (ze gaven het tenminste toe), dus ze waren er wel op voorbereid.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan