Archief - Keuze tss 2 headsets?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sergeant_bob

Legacy Member
kzou voor de senheiser gaan de zalman 5.1 vind ik maar brol :/
die 5.1 lerk ik niet veel van en die kabels erbij zijn enorm irritant !

ComputerVISTA

Legacy Member
surround in een koptelefoon, het volgende wordt een microgolfoven met een minigolfbaan in.

***ARF***

Legacy Member
bwa
mijne maat heeft diene zalman
en ik vind da ge toch duidelijk hoort als er iemandachter u loopt of voor ze.

en bob
die senheiser heeft ook kabels ze;)

SiRuS ThE ViRuS

Legacy Member
ik heb de zalman ik mag nie klagen ik zou de goedkoopste pakken als ze ale 2 aan elkaar gewaagt .

Sergeant_bob

Legacy Member
***ARF*** zei:
bwa
mijne maat heeft diene zalman
en ik vind da ge toch duidelijk hoort als er iemandachter u loopt of voor ze.

en bob
die senheiser heeft ook kabels ze;)

ja maar geen 3 tegelijk e kvin zo een kabel al ambetant niet dat ik voorstander ben van wireless totaal niet maar alls moet mooi geordend zijn bij mij :p

computer xp zei:
surround in een koptelefoon, het volgende wordt een microgolfoven met een minigolfbaan in.
*Piep piep piep*
woot een hole in one !

-Vipr-

Legacy Member
ik heb den sennheizer en je het geluid achter je hoor je ook perfect ( bij mij toch )

torquenstein15

Legacy Member
Ya koop je maar die sennheiser. Ik ben er alleen maar lovend over.

***ARF***

Legacy Member
vipr, kga ni zeggen dat het ni waar is, aangezien ik hem nog niet op mijn hoofd gehad,
maar aangezien hij aan elke kant maar 1 speaker heeft zou het mij verbazen.

@bob
2 draden inpluggen of 3
das maar 1 drad verschil, dus da zal het ni geven hé;)
maarja, ieder zijn voorkeuren hé

Kenshi

Legacy Member
Met die sennheiser hoor je idd wel verschillen nog tussen geluid voor en achter hoor.
Kan me gerust op het geluid basseren bv bij Call of duty om te weten van waar iets komt enzo, zo moet het ook zijn ;)

white_steam

Legacy Member
Heb ze allebei, en kan gerust zeggen, qua klank en performance om te horen ingame, zijn ze allebei heel goed,

enkel et nadeel dat de zalman meer kabels heeft, en de micro nogal suckt :(

grtz white : ps pak de senssheiser maar

***ARF***

Legacy Member
ik snap ni echt het probleem van meer kabels
da blijft 1 kabel hé
en of ge vanachter nu 2 stekkerkes moet insteken of 3
....
da ga nu de moeite ni zijn hé

white_steam

Legacy Member
@Arf

de microfoon bij sennsheiser is ingebouwd dus vast
de microfoon bij de zalman is nog es een gehele aparte kabel, die je vastklit op je bestaande kabel van je zalman headset "ps: en tis brol, ik heb er al op verschillende plaatse plakband rond hange want blijft nie vasthangen :D"

***ARF***

Legacy Member
daar geef ik u wel groot gelijk in
da ge diene mic apart moet vastklikke
maar hij gebruikt ne andere mic, da vast staat op zijn bureau, dus diene heeft da prob ni;)

Spector

Legacy Member
computer xp zei:
surround in een koptelefoon, het volgende wordt een microgolfoven met een minigolfbaan in.


LOOL!! die vinnek geslaagd ^^ mss in mijn sig zetten

Ontopic: Sennheiser...tog wel bekend als een van de betere voor koptelefoons en zkr om te gamen wat zalman daar doet met die 5.1 zal tog wel heel miniem zijn zkr zet u koptelefon op 3D sound en gebbet ook eh...

Cod_For_Ever

Legacy Member
Kzou voor Plantronics gaan hoor. Voor 55 euro heb je een zeer goeie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan