nexonion
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een nieuwe grafische kaart, een aantal mensen zijn al zo lief geweest om een paar goede kaarten op te sommen
uiteindelijk is het XFX GeForce 6800 GT 256MB DDR3 geworden. Nu er zijn er twee van XFX, eentje met 'Dual DVI' en eentje met 'VGA and DVI'.
Kan iemand me dat eens uitleggen, wat het juist is.
http://www.xfxforce.com/web/product/listConfigurations.jspa?seriesId=41&productId=91#PV-T40A-UD
uiteindelijk is het XFX GeForce 6800 GT 256MB DDR3 geworden. Nu er zijn er twee van XFX, eentje met 'Dual DVI' en eentje met 'VGA and DVI'.Kan iemand me dat eens uitleggen, wat het juist is.
http://www.xfxforce.com/web/product/listConfigurations.jspa?seriesId=41&productId=91#PV-T40A-UD
