Zenon
Legacy Member
Vraag is eigenlijk eenvoudig, benut ik met mijn systeem & resolutie deze kaart optimaal of zou dat zinloos zijn er zoveel geld tegenaan te smijten door bvb. te lage resolutie?
Ik had dus eerst 5850 in crossfire, maar was hier niet tevreden van, dus zit nu terug op één 5850. Overweeg om een upgrade te doen naar een recentere kaart binnenkort dus.
sli zou ik nog durven overwegen in de toekomst, maar in principe liever niet.
systeem:
antec high current gamer 900w voeding
i7 920 (=> wordt vervangen door een i7 950)
16gb ddr 1866
120gb ssd
23.1 monitor @ 1920x1080
Ik had dus eerst 5850 in crossfire, maar was hier niet tevreden van, dus zit nu terug op één 5850. Overweeg om een upgrade te doen naar een recentere kaart binnenkort dus.
sli zou ik nog durven overwegen in de toekomst, maar in principe liever niet.
systeem:
antec high current gamer 900w voeding
i7 920 (=> wordt vervangen door een i7 950)
16gb ddr 1866
120gb ssd
23.1 monitor @ 1920x1080

zeg anders gewoon dat je een gtx 680 moet hebben.