Polle32
Legacy Member
Mijn vriendin wil een netbook / laptop om wat te kunnen internetten, beetje tekstverwerking en wat foto's te kunnen bekijken. Geen al te zware specificaties vereist dus, enige vereiste: het moet vlot gaan en betrouwbaar zijn.
Nu kwam ik deze Vaio tegen (en die hebben toch een goede reputatie dacht ik):
SONY VAIO VPCYB3V1E/S.BE1 bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen
Goed of niet goed? Dat is zo wat het maximum dat we er willen aan uitgeven ook.
Bedankt!
Nu kwam ik deze Vaio tegen (en die hebben toch een goede reputatie dacht ik):
SONY VAIO VPCYB3V1E/S.BE1 bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen
Goed of niet goed? Dat is zo wat het maximum dat we er willen aan uitgeven ook.
Bedankt!