Archief - Ipod...nee?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boogje

Legacy Member
men mp3'tje van 128 MB gaat niet echt meer mee, vooral omdat er véél te weinig plaats op staat. Maar bon, int school had er dus eentje z'n Ipod laten zien, splinternieuw en ik zo van ":eek:". Ik vond da ding echt wel machtig :p . Maar bon, da zijn mensen die de ene Ipod in de hand hebben, en in de andere hand een splinternieuwe pocket pc, en ja, zo ben ik niet ;) . Ik kan me voorstellen omdat Ipod zo bekend is geworden, dat er ook alternatieven op de markt zijn, die even goed functioneren/zijn, maar wel goedkoper zijn(, want muziek is nu niet mijn o zo grootste passie) . Net zoals bij Gsm's etc. :) kan iemand me zoiets aanraden ? :)

mvg,

boogje;)

[EZ]

Legacy Member
Creative Zen Micro :D
Ga ik mij kope, nu zijn er ook al me kleurescherm zoals de iPod's.
En in dees zit ne micro en nen FM-radio ontvanger, in nen iPod nie, terwijl nen iPod meer kost (als ze evenveel gb hebbe toch).

EDIT: Die kostten evenveel toen er nog geen kleureschermkes waren, nu wrs nog ma 'k ben nie 100% zeker.
En der sta op deze site zelfs ne review van ;):
https://www.beyondgaming.be

Frado2005

Legacy Member
ik heb zojuist een mp3'ke van 1 Gb gekocht voor €99 in de Carrefour, en da ding werkt als een trein! Je kan er 2 paar oortjes op aansluiten en het heeft ingebouwde luidsprekers. Je kan er tevens foto's en video's mee bekijken. Ik ben er ferm tevreden van. Ik had ook eerst zo'n gratis 128mb spelerke van Belgacom:).
Voor die prijs vond ik dat wel goed, omdat ik niet meer geld wil aan uit geven.

NielsParedis

Legacy Member
boogje zei:
men mp3'tje van 128 MB gaat niet echt meer mee, vooral omdat er véél te weinig plaats op staat. Maar bon, int school had er dus eentje z'n Ipod laten zien, splinternieuw en ik zo van ":eek:". Ik vond da ding echt wel machtig :p . Maar bon, da zijn mensen die de ene Ipod in de hand hebben, en in de andere hand een splinternieuwe pocket pc, en ja, zo ben ik niet ;) . Ik kan me voorstellen omdat Ipod zo bekend is geworden, dat er ook alternatieven op de markt zijn, die even goed functioneren/zijn, maar wel goedkoper zijn(, want muziek is nu niet mijn o zo grootste passie) . Net zoals bij Gsm's etc. :) kan iemand me zoiets aanraden ? :)

mvg,

boogje;)


Ik zou zeggen,wil je een mp3 die even meegaat ga dan in de aldi of carrefour.Wil je een degelijk apparaat dan zou ik zeker niet voor ipod gaan (mijn keuze).Voor simpel gebruik kan je de volgende merken kiezen:

iRiver,iAudio,mpio: Voor super geluid + veel features ook voor video,foto
archos: Vooral voor video,foto, geluid is iets minder

Dit zijn vooral de toppers die zich enkel toespitsen op mp3 spelers,en hierdoor ook uitblinken.

en er zijn nog degelijke merken, ezav,creative,phillips,samsung.....


Ipod zou ik niet gaan aangezien deze weinig opties heeft,en je betaald toch evenveel + die itunes vind ik een voordeel.Een mp3 moet je muziek opzetten en luisteren en niet via ene programma weet ik veel wat instellen (mijn mening nogmaals) www.dejos.be.tt





frado2005 zei:
ik heb zojuist een mp3'ke van 1 Gb gekocht voor €99 in de Carrefour, en da ding werkt als een trein! Je kan er 2 paar oortjes op aansluiten en het heeft ingebouwde luidsprekers. Je kan er tevens foto's en video's mee bekijken. Ik ben er ferm tevreden van. Ik had ook eerst zo'n gratis 128mb spelerke van Belgacom:).
Voor die prijs vond ik dat wel goed, omdat ik niet meer geld wil aan uit geven.
Nu gaan ze nog gelijk ene trein maar wacht maar eens een jaartje :)

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Ik heb een creative zen touch (20gig versie) liggen, nieuw gekocht voor 210 euro, wel al nen tijd geleden.

Ik vind de kwaliteit van deze player zeer goed (met andere oortjes welteverstaan). Is wel niet meer 'hot' natuurlijk, maar andere creative - producten zullen dan ook wel dezelfde kwaliteit aanbieden zeker ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan