piemel
Legacy Member
Hallo,
even een vraag of dit een goede pc is, gaat enkel gebruikt worden voor internet/office en héél af en toe eens een spelletje.
Case: cooler master elite 311 - 36 euro
Moederbord: asrock H61iCafe - 68 euro
Processor: Intel Pentium G860 - 86 euro
Ram: 2 x 4GB DDR3-1333MHz - 28 euro
Voeding: Be Quiet! L7-300W - 37 euro
HDD: WD Caviar Blue WD3200AAKX 320GB SATA-600 7200RPM - 75 euro
DVD-lezer: sony optiarc - 18 euro
Totaal: 330 euro (ongeveer, iets minder)
Iemand een beter idee? Moet wel zo goedkoop mogelijk blijven.
Edit: op vraag van phate_13 de prijzen erbij gezet
even een vraag of dit een goede pc is, gaat enkel gebruikt worden voor internet/office en héél af en toe eens een spelletje.
Case: cooler master elite 311 - 36 euro
Moederbord: asrock H61iCafe - 68 euro
Processor: Intel Pentium G860 - 86 euro
Ram: 2 x 4GB DDR3-1333MHz - 28 euro
Voeding: Be Quiet! L7-300W - 37 euro
HDD: WD Caviar Blue WD3200AAKX 320GB SATA-600 7200RPM - 75 euro
DVD-lezer: sony optiarc - 18 euro
Totaal: 330 euro (ongeveer, iets minder)
Iemand een beter idee? Moet wel zo goedkoop mogelijk blijven.
Edit: op vraag van phate_13 de prijzen erbij gezet
