Archief - [INFO]Mijn pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
Oké, mijn rapport niet denderend, maar mijn ouders weten dat ik enorm mijn best doe ja en dat is ook zo,. . . mogelijk kan daar iets voor in de plaats komen wat
is het hoogst nodige dat ik update aan mijn pc ? Specs -> zie sig.

Ram ?

JackF

Legacy Member
Als uw PC nog steeds doet wat jij er van verlangt dan heeft een upgrade geen zin. In uw sig staat niet hoeveel ram je hebt

RealFlub

Legacy Member
als je 1GB hebt, zo laten

neem een zwaardere grafische kaart. dat ga je beter voelen.
iets zoals de 6800GS ofzo

dendaak

Legacy Member
(2x256mb) dual channel :(

Maar nu komen mijn ouders ineens af met ja man , ge zou da wel krijgen maar nu ga je wss multimedia volgen moeten we u al ne laptop kopen,. . .


Langs ne kant hebben ze wel gelijk.

Maar wat kost nu bv een latteke ram in ne goedkope winkel in duitsland bv?

Momenteel heb ik "twinmos" ram (pc3200)
kan ik daar bv dit bij zetten ?
OCZ: DDR400 (PC3200) 512MB Value Ram (OCZ400512V25) 48.3 €

Misschien kan ik ook een watkoelingsblok kopen voor op mijn vga kaart? Zou ik met deze 9600 pro 256mb ver geraken in oc'ing ?

cool_boy_ke

Legacy Member
Nee, 9600Pro heeft niet echt veel overclock winsten.

Ram kost +- 50€ voor 512MB

dendaak

Legacy Member
512MB PC3200 Kingston HyperX (KHX3200A/512) 46.90€
400Mhz, CL 2 - 3 - 2 - 6 - 1, 2,6 V

512MB PC3200 OCZ Value 43.90€
400Mhz, CL 2,5-4-4-8, 2,6 V

Ik zou een latteke ram mss wel willen bijkopen maximum tot 60 euro . . . wat vinde van bovenstaande ? Timings ok ?

lampke

Legacy Member
Als je verder gaat studeren zou ik inderdaad naar een laptop uitzien. Ik vind het persoonlijk lastig dat ik een desktop heb op kot.

dendaak

Legacy Member
Laptop gaat er zowiso komen voor multimedia technieken... die moet je nl hebben voor die richting. Maar toch zou ik mijn gewoon pcke een latteke wille bij plugge :)

Beasstt

Legacy Member
k'zou dan tog iets meer uit geven BV.

MSI NX7800GS-TD256 256MB AGP 298€ bij www.tones.be
OCZ OCZ4001024ELDCPE-k 1024MB KIT(2X512MB) 125€ ook bij www.tones.be

dan kunt ge zekker verder.

dendaak

Legacy Member
Nee, dat is al te overdreven, . . . wegens, dat mijn cpu ook niet meer van de nieuwste is.

Beasstt

Legacy Member
kzou dan tog zekker een nieuw 3dkaart kopen. en ja 512 mb erbij ma ge weet tog als ge nu twinmos ram hebt. da ge ook trug twinmos moet pakken want als ge van OCZ 1ne steekt + dieje twinmoss da komt ni goe denk ik. + gaan ook niet in dual channel werken.

update: deze bv Asus Nvidia N6200TD 256MB Tv/DVI € 64.95 bij www.forcom.be

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Zoek u ne 6600 GT/6800GT op forum hier en ram Ook hier op forum ( mss al gebruikt maar werkt even goed en is goedkoper. )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan