dida2812
Legacy Member
Ik weet niet of het hier al gevraagd eens (waarschijnlijk wel) maar heb wat advies nodig bij aankoop van een imac.
Is het de moeite om nu 1 te kopen of komt er binnenkort een nieuwe uit?
Is de 2.7 goed genoeg of beter de 3.1, ben een normale gebruiker en af en toe speel ik wel eens een game.
Is het enige verschil tussen deze twee de grafische kaart of zijn er nog andere verschillen?
En waar kopen, of maakt dat niet zoveel uit van service?
Is het de moeite om nu 1 te kopen of komt er binnenkort een nieuwe uit?
Is de 2.7 goed genoeg of beter de 3.1, ben een normale gebruiker en af en toe speel ik wel eens een game.
Is het enige verschil tussen deze twee de grafische kaart of zijn er nog andere verschillen?
En waar kopen, of maakt dat niet zoveel uit van service?

